Bobblehead Bunny

17 Eylül 2016

Essence Long Lasting Göz Kalemleri Berry Merry ve Hot Scorch


Herkese tekrardan merhaba! Aylardır hayatımdaki sorunlardan dolayı maalesef bloguma yazı yazamadım. Kendimi yeni yeni toparladım ve tekrar sizlerleyim. 

Bugün sizlere uygun fiyatlarıyla severek kullandığım Essence Long Lasting göz kalemlerinden bahsedeceğim. 

Essence Long Lasting

Benim elimde Berry Merry ve Hot Scorch renkleri var. İkisini de göz üzerinde kullanmayı çok seviyorum. Göz altında ise Hot Scorch rengini seviyorum. Berry Merry mor olduğu için biraz kötü gösterebiliyor göz altına uygulanınca.

Essence Long Lasting

Üstteki Berry Merry, alttaki ise Hot Scorch. 

Yapıları yumuşacık ve oldukça kalıcılar. O yüzden ikisi de biterse almayı düşündüklerimden. Essence ürünlerini Gratis ve Rossmann'larda bulabilirsiniz. Bu göz kalemleri 5-6 lira civarında.

Sizler bu seriden hangi renkleri seviyorsunuz?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...