Bobblehead Bunny

16 Şubat 2016

The Body Shop Drops of Youth Uyku Maskesi


Bugün sizlere bir süredir severek kullandığım bir maskeden bahsedeceğim. 

The Body Shop Drops of Youth Uyku Maskesi

The Body Shop'un Drops of Youth uyku maskesi uyurken kullanılan, derin bakım yapan bir maske. Her ne kadar 30 yaş üzeri için uygun olsa da ben bunu bilmeden kullanmıştım. Etkisini çok beğendiğimden çok nadir de olsa kullandığım bir maske şu an. 

Ben bu maskeyi uyurken sırtüstü yatamadığımdan akşamları uyguluyorum. Birkaç saat bekletip yıkıyorum. Sırt üstü yatanlar çok daha rahat kullanabilir. Cildimi pürüzsüz ve ışıl ışıl yapıyor. O yüzden severek kullandığım bir maske kendisi. 


Ürün The Body Shop mağazalarında ve online sitelerinde satılmakta. Fiyatı ise 99.90.

Siz bu ürünü kullandınız mı? Kullandıysanız ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...