Bobblehead Bunny

5 Şubat 2016

Note Luminous Silk Tekli Far- 13 Numara


Bugün konumuz sizlere almak için yanıp tutuştuğum, aldığımdan beri de bayılarak kullandığım bir far.

Note Luminious Silk Tekli Far 13

Şampanya rengine dönük bu açık renk farı hem tüm göz kapağıma yayarak hem de gölgeli makyaj yaptığımda göz pınarlarımı ve kaş altlarımı aydınlatmada kullanıyorum.


Note Luminious Silk Tekli Far 13

Yapısı yumuşacık ve rengini kolayca veriyor. Ayrıca göz kapaklarımda kalıcılığını tüm gün koruyor. Hem renk hem de kalite olarak benden tam not aldı. Sizin de bu renklerde bir fara ihtiyacınız varsa bakmadan geçmeyin derim. 

Note ürünleri Rossmann'larda, Cosmetica'da ve bazı yerel kozmetikçilerde satılmakta. Bu ürünün fiyatı indirimsiz 18.90. İndirimsiz fiyatını da hak etmekle birlikte indirimde tadından yenmeyenlerden. 

Siz Note'un hangi ürünlerini kullanıyorsunuz? Önerebileceğiniz ürünleri varsa yorumlarınızı bekliyorum. 

Sevgiler ^_^

4 yorum :

  1. Ya bu farı çok merak ediyorum ben ama hep aynı tonlarda farlarım olduğu için bakmaya bile korkuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle ama acayip istiyordum almak. Yüzlerce kez gidip baktım sonunda da aldım :D

      Sil
  2. Bu far MAC Naked Lunch'a çok benziyor ve hatta yapı olarak ondan çok daha iyi diyebilirim. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzediklerini bilmiyordum. Bir gün Mac'e uğrarsam bakayım ne seviyede benzerlik. Çok teşekkür ederim, sevgiler ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...