Bobblehead Bunny

10 Ocak 2016

The Balm How 'Bout Them Apples Krem Allık Paleti


Herkese iyi pazarlar!

The Balm How 'Bout Them Apples

The Balm How 'Bout Them Apples palette hem ruj hem de krem allık olarak kullanabileceğiniz altı farklı renkte ürün bulunmakta. Ben ruj olarak çok başarılı bulmuyorum. Belki hafif renk versin diye arada kullanılabilir ama krem allık olarak hepsi birbirinden güzel. Ben fondöten veya bb kremden sonra parmaklarımla uyguluyorum. Üzerinden de pudra ile geçiyorum.


The Balm How 'Bout Them Apples

Palette en favori rengim Cider. Candy ve Crisp'i de seviyorum. Diğer renkleri de arada değişiklik olsun diye kullanıyorum. 

The Balm How 'Bout Them Apples

Soldan sağa Cider, Pie, Candy, Cobbler, Crisp, Caramel.

The Balm How 'Bout Them Apples Krem Allık Paleti taşımasıyla olmasa da içindeki renkler ve kullanım şekliyle bence pratik bir palet. Allık başına düşündüğümüzde fiyatı da oldukça uygun bence. Güncel fiyatından emin olmasam da 75 lira civardır sanırım. Gratis'in yaptığı indirimlerle çok daha uyguna da alabilirsiniz.

Siz bu paleti kullandınız mı? Krem allıkları nasıl uygulamayı tercih ediyorsunuz?

3 yorum :

  1. krem allık seven biriyim bunu da denemek istiyorum umarım indirimde bulurum :)

    YanıtlaSil
  2. Krem allık kullanmak beni biraz ürkütüyor :/

    YanıtlaSil
  3. Bloğunuzu yeni keşfettim benim bloğuma da beklerim canım sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...