Bobblehead Bunny

21 Ocak 2016

Pure Beauty Bulgarian Rose BB Krem


Herkese merhabalar!

Bugün sizlere Watsons'larda satılan Pure Beauty Bulgarian Rose BB kremden bahsedeceğim. 

Pure Beauty Bulgarian Rose BB Krem

Oldukça beğenildiği söylendiği için çok heyecanlıydım ama sanırım cildim Pure Beauty ürünleri ile anlaşamıyor. Aynı Jasmine Water BB kremde olduğu gibi maalesef bu ürün de bende alerji yaptı. Cildimde minik minik kabartılar çıktı. 



Pure Beauty Bulgarian Rose BB Krem

Renginin buğday tenlere uygun olduğunu düşünüyorum. Yine de mağazada denemeniz daha iyi olacaktır.

Pure Beauty Bulgarian Rose BB Krem

Kapatıcılığı çok yoğun olmasa da az sorunlu ciltler için yeterli. Gördüğünüz gibi damarımın rengini kapatıyor. Cildimdeki ufak kızarıklık ve sivilce izlerini kapatmada başarılı buldum. Ürünün yapısı çok yoğun olmasa da çok ince de değil. Karma cildimde birkaç saat içinde yağlanmaya sebep oldu maalesef.

Cildinizle anlaşıyorsa uygun fiyata alınabilecek güzel bir ürün ama ben sorun yaşadığımdan yenisini almayacağım bir ürün oldu.

Siz Pure Beauty ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Benim gibi alerji sorunu yaşayanınız oldu mu?

4 yorum :

  1. Karma yağlı ciltlerde yağlanma parlama yaptığını duyduğum için almıyorum bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karmaysan hiç alma Sena'cım. Kusuyor biraz :/

      Sil
  2. Ben kullanmıştım bayıldığım bir bb krem olmuştu hatta. Inceleme yazimi da eklemisti.Maalesef her ürün her cilt tipiyle uyuşmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin cildi farklı tabii, seveni de var :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...