Bobblehead Bunny

9 Kasım 2015

Alişveriş 35- Gratis, Rossmann, Cosmetica


 Şu sıralar son zamanlarda neler aldığımı paylaşıyorum ^_^  Gelelim bir diğer alışveriş yazısına.


Gratis'te satılan Giovanni ürünlerini seviyorum. Hem içeriği temiz hem de başarılı ürünler. Saç bakım ürünlerinde indirim olduğunda kaçırmayın. 



Bu da Gratis ve Rossmann alışverişiydi. Hepsini severek kullanıyorum. 


For Your Beauty ürünlerini seviyorum. Far fırçasını yedekliyorum hatta. Bence bu fiyata oldukça başarılılar.


Bu da Cosmetica alışverişim. Cosmetica şu sıralar favori kozmetik marketim. Tek eksiği her yerde şubesi olmaması. İstanbul'da bir tek Sapphire'de var. Gerçekten de her daim indirimli fiyatlar bulabiliyorsunuz. Şehrinizde yoksa online alışverişleri de var. Ben denemedim ama sanıyorum ki müşteri memnuniyetini önemsiyorlar.

Detaylı sorunuz olursa sorabilirsiniz tabii ki ^_^

Siz bu aralar neler aldınız?

10 yorum :

  1. bende for your beauty fırçalarını çok seviyorum :) çok uygun fiyatlı ve çok basarılı fırçalar :)

    YanıtlaSil
  2. Cosmetica'nın online alışverişini kesinlikle öneririm ^^ Ben çok memnun kaldım, güle güle kullanın hepsini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahakine öyle yaparım belki. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Aaa bende alayım rossmanda satılan fırçalardan

    YanıtlaSil
  4. Ben de daha dün Essence göz kalemi aldımm. For Your Beauty far fırçasını ben de çok seviyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. Giovanni ürünlerini bende çok denemek istiyorum ama bir türlü indirim zamanına denk gelemiyorum T.T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki ayda bir giriyor sanki Gratis indirime. Mutlaka denk gelirsin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...