Bobblehead Bunny

7 Ekim 2015

Kiko Velvet Mat Satin Lipstick- Pink Carnation


Kiko markasının ülkemize geleceği söylenmişken ben de elimdeki rujdan bahsetmesem olmaz tabii ki. 


Kiko Velvet Mat Satin serisindeki rujların ambalajı inanılmaz şık. Parlak gibi şampanya rengi bir ambalajı var.


Ruju bastırarak dışarı çıkarıyorsunuz. Bu şekilde ayrılıyor ambalajından.


Pink Carnation ise çok tatlı bir gül rengi. Benim yıl boyunca kullanabileceğim bir renk. 


Dudağımda duruşu ise bu şekilde. Yapısı saten. Mat duruyor ama dudağınızı kurutmuyor. Kalıcılığı ise orta diyebilirim. Birkaç saatte tazeleme isteği duyuyorum. Rengi ve yapısıyla severek kullandığım ve başka renklerini almayı düşünebileceğim bir ruj oldu.

Siz Kiko hakkında ne düşünüyorsunuz? Hangi ürünlerini denediniz?

8 yorum :

  1. Hem rengi hem de ambalajı çok beğendim. Bekliyoruz bakalım Kiko satışa başlasın diye.

    YanıtlaSil
  2. valla türkiyeye gelse artık da denesek diyorum gördükçe içim gidiyor:)
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Ambalajı çok şıkmış, inşallah söylentiler doğrudur da bir an önce Kiko markasına kavuşuruz. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda kavuşuruz :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  4. Paylaşım için teşekkürler.Bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, beklerim :)
    http://yasamizi.blogspot.com.tr/2015/09/blogum-3-yasnda-ve-cekilis-zaman.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...