Bobblehead Bunny

14 Eylül 2015

Işıltılı Buluşma


Bloğumu takip ediyorsanız belki de iki aydır yazmadığımın farkındasınızdır. Tatile gittim, sonra da staj yaptım derken yazı yazmayı bırakmak zorunda kaldım. Sonrasında da biraz da özel hayatım sebebiyle erteledim birkaç haftadır. Bu sürede yazmadığım için beni en rahatsız eden yazı da katıldığım Işıltılı Buluşma yazısı oldu kesinlikle. Makyajımsı Şeyler, Satürn Gezegenli ve Elit Salem Cadısı düzenledikleri etkinlikte o kadar samimi ve sıcaklardı ki yazıyı bu kadar ertelediğim için kendimden biraz utanıyorum :/




Bu etkinlikte rüzgar gibi geçtim maalesef. O yüzden çok resim çekemedim. Aynı gün çok yakınımın doğum günü olduğundan ve staja rağmen vakit ayırabileyim diye benim için hafta sonu düzenlendiğinden oraya da gitmem gerekiyordu. O yüzden maalesef iki saati bile bulmadı kalmam. Tadı biraz damağımda kaldı. Etkinlik Cevahir Okafe'de düzenlendi. Masadaki tatlı şey ise tatlimeyve.com'dan geldi. Onu da ne hızla tıkındım bilmiyorum :)



Resimdeki tatlı mandallar limonundükkanı'ndan. Mum ise Mutlu Mumlar'dan. Korseli sabun Özlem Sabun Kokulu Taş'tan. Cici defter ise glamind.com'un açılışı şerefine Nideno'dan.




Cosmed ürünleri.


Moshos Garden'ın hediyeleri.


Beliz Kozmetik'ten Impress ojeler ve Pot'O Miracle.


Biopoint Şampuan da Beliz Kozmetik'ten. Ayak kremi ise Harmolance'ın hediyesi. 


Fresh'n Soft'un hediyeleri. 

Etkinliği düzenleyen Makyajımsı Şeyler, Satürn Gezegenli ve Elit Salem Cadısı'na emekleri ve samimiyetleri için teşekkür ederim. Etkinlikteki herkesle tanıştığıma çok memnun oldum. Ayrıca destek olan firmalara da teşekkürü borç bilirim. Deneyimlerimi bloğa vakit ayıramadığımdan daha çok Instagram'dan paylaşacağım sanırım.



6 yorum :

  1. hepsi çok hoşmuş moshos garden'ın yeni toniğini merak ediyorum aslında onun yorumunu bekleyeceğim.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç haftadır kullanıyorum ve gayet memnunum. Hafif, rahatsız etmeyen bir tonik. Kokusu biraz garip sadece :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  2. uzun bir aradan sonra blogunda bir postunu okumak güzel oldu benim için ... bir daha bu kadar ara vermemeni umuyorum ... sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmmm ^_^ Ah keşke eskisi gibi vakit ayırabilsem ama olmuyor :(

      Sil
  3. Merhaba sizi takip ettim ama bolggerda yeniyim yardimci olmak için sizde takip ederseniz sevinirim 😊http://lavvienrose.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...