Bobblehead Bunny

8 Temmuz 2015

The Balm Balm Jovi Rockstar Palette


The Balm Balm Jovi Far Paleti bence çok zamansız çıkan bir palet olmuştu. Bir yıldan fazla bir süre elimde Mary Lou ve Frat Boy var, alırsam yazık olmaz mı diye düşündüm. Sonunda benim oldu :)


Ambalajı bildiğimiz The Balm ambalajlarından. Mıknatıslı ve korunaklı. 


İçerisine bayılıyorum resmen. Aynası çok şeker ^_^


Baş ve son sıradaki farlara Rock ve Metal efsanelerinin isimlerinden esinlenilerek isim verilmiş. Ortadaki farların isimleri ise bildiğim kadarıyla müzikte ritmle ilgili terimler. 


Paletin alt kısmında ise aydınlatıcı olarak Mary Lou Manizer, allık olarak ise Frat Boy var. Rujlardan Milly Mai Billsbepaid'in, Vanilly ise Mia Moore'un aynısymış. Mia Moore'u bilmiyorum ama diğer üçü gerçekten aynı bence.  


En altta ise kullanılabilecek farklı kombinasyonlar verilmiş. Ayrıca bu kısım rujları kapatıp toz ürünlerin rujlara bulaşmasını önlüyor.


Soldan sağa- Metal-ica, Adagio, Blink 1982, Iron Maid-in, Allegro, The Stroke.


Soldan sağa- Lead Zeppelin, Moderato, Rem, Alice Copper, Presto, Third Eye Blinded. 


Solid Gold, Don't You Want Me, Milly, Vanilly. 

Paletteki toz ürünler biraz tozutmalarının dışında gayet iyiler. Pigmentasyonları iyi, yumuşaklar ve kalıcılar. Benim favori farlarım Third Eye Blinded, Blink 1982, Alice Copper, Adagio, Rem ve Presto. Bunların dışındaki farları daha az kullanıyorum. Ama Blink 1982 için alınabilir koca palet bence, ben çok sevdim rengini- zevk meselesi tabii. Rujları ise ruj gibi kullanıyorum. Ben ikisini karıştırıp kullanıyorum. İdare ederler diyebilirim. 


Bu resimde ise paletle yaptığım bir makyaj  örneği var. Göz kapağımda Iron Maid-in'i, crease bölgesinde ve gözümün dış kısmında ise Alice Copper ile Presto'yu kullandım.

The Balm Balm Jovi'yi özellikle pek makyaj malzemesi olmayıp yoğun makyaja yeni başlayacaklara -19 yaş ve üstüne- , ya da bütün ürünleri tek bir palette taşımak isteyen, çok seyahat eden kişilere önerebilirim. Mary Lou ve Frat Boy'u olanlar ise far renklerini beğendilerse pişman olmayacaklardır sanıyorum. 

The Balm ürünlerini Gratis'lerde bulabilirsiniz. Bu palet en son indirimsiz 70 lira falandı sanıyorum. Yüzde elli indirimde almanızı tavsiye ederim. 

Umarım yazıyı faydalı bulmuşsunuzdur ^_^


17 yorum :

  1. Aldığım ilk The Balm ürünü ve far paleti! Çok uzun süre her gün bu palet ile göz makyajımı yapmıştım. Adagio, Blink 1982, Third eye blinded ve Alice Copper palette en sık kullandığım renklerdendi. Adagio 'nun dibini görsem de favorim Alice Copper :) Güle güle kullan canım, ben de bu aralar The Balm Nude Dude 'u elimden düşürmüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir süre bunu kullandım ama şu an geçti biraz hevesi tabii :) Teşekkkür ederim. Benim de favorim şu an Nude Dude ^_^

      Sil
  2. Çookk sevdiğim bir palet =) Olmayanlar bayram indiriminde mutlaka bir bakmalı =)

    YanıtlaSil
  3. özellikle son iki sıradaki farlarına bayılıyorum ama hiç indirimde kalmıyor ki alayım umarım bu indirimde kalır :)
    blog:http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
    ins:https://instagram.com/evintekkizimona/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok aranan bir palet tabii. Umarım bulursunuz ^_^

      Sil
  4. Makyaja bayıldım, çok ışıltılı bi palet bana göre değil galiba ama güzel duruyor. Ah keşke benim de erkek arkadaşım anlasa şu makyaj olayını da bi kaç ürünle karşıma çıksa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Keşke hepsi anlasalar değil mi ^_^

      Sil
  5. Fıstık nerelerdesin? Bu yaz iyi tatil yaptı sanırım? ^^ Ben şu tezden bir kurtulayım aricam seni ama eve kapandım bu ara yine :/ ders çalışıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah senin fıstık hepten kayıp. Elle tutulur bir durum olmamasına rağmen şu ara yine kayıbım :(

      Sil
    2. Az daha sabret kuzum. Şu tez canıma yetti ama deadline'ıma da az kaldı. 11 Aralık'tan sonra ben seni bulup çıkarırım ortaya :) Hep aklımdasın ama dışarı çıkmaya vaktim olmadığından arayamıyorum :(

      Sil
  6. ben de bloğuma beklerim rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Bir dahaki indirimde kesin alcam :) Bloguma ben de beklerim www.esyspage.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...