Bobblehead Bunny

5 Haziran 2015

Wet n Wild Megalast Ruj- Just Peachy


Bu seferki yazım maalesef hiç memnun kalmadığım bir ürün üzerine. Bu seriden aldığım diğer rujlardan ne kadar memnunsam bundan da o kadar memnun değilim çünkü. Pek çok makyaj blogu da memnun kalmamış.

Wet n Wild Megalast Just Peachy

Şu rujların ambalajları dandiklikten ölecek. Ruju kırmaya ve zedelemeye çok müsait. 


Wet n Wild Megalast Just Peachy

Rengi gördüğünüz gibi harika duruyor. Tam yaz aylarına uygun bir şeftali rengi. 

Wet n Wild Megalast Just Peachy

Ama maalesef dudakta rezalet duruyor. Bu serideki diğer rujlarda bu sorunu yaşamadım. Ama bu ruj tam bir kabus gibi. Sürüyorsunuz dalga dalga oluyor. Renk doğru düzgün yayılmıyor. Hiçbir şekilde düzgün bir sonuç alamadım yani.

Elimdeki Cherry Bomb, Rosebud, Coraline, Barely it All renklerini ne kadar önerebilirsem bu rengini de o kadar öneremem.

Wet n Wild Megalast rujları Gratis'lerden 9.95'e bulabilirsiniz.

Siz bu rujlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Benim gibi renkten renge yapı farklılığı yaşadınız mı?


16 yorum :

  1. Bende de var ama dalgalanma olmadı acaba ürün bayatlamış mı hakikaten bi tuhaf durmuş O_o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şans diyeyim çünkü pek çok kişi şikayetçi bu renkten :/

      Sil
  2. Bazı renklerde bu renk düzensizliği olabiliyor. Renk çok güzelmiş ama uzak durulmalı bu durumda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de renge vuruldum ama fos çıktı :/

      Sil
  3. Ben bare it all ya da bunu almak istiyordum. sonra elimde deneyince (testerlari sadece elime suruyorum) bare it all'da karar kilmistim. iyi ki oyle yapmisim o zaman ^^

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil
  4. Bende bu seriden Spotlight Red rengi var sadece. Çok severek kullanıyorum. Bunda böyle bir durum olmasına çok şaşırdım. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir kırmızı o. Benim de aklımda ama o renkleri sık kullanmadığımdan kendimi durduruyorum :D

      Sil
  5. Rengi harika ama gerçekten. :/

    YanıtlaSil
  6. Altina dudak kalemi surup ustune ruju surmeyi denedin mi? Belki daha iyi durur, en azindan o 9 lira bosa gitmez :( Bu rujlara bakarken aklimda tutacagim paylastigin icin tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir şekilde olmadı maalesef kaldırıp attım :/ Ben teşekkür ederim okuduğun için ^_^

      Sil
  7. Aynen dudakta hiç mi hiç iyi durmuyor. Sürülmüyor resmen:(

    YanıtlaSil
  8. Evet ya ne yaptiysam olmadi kac kere anlasmaya calistik kendisiyle ama dalgalanma yapiyor dudak kalemi,nemlendirici,peeling hicbiri ise yaramadı. :/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...