Bobblehead Bunny

22 Haziran 2015

Alışveriş-34 Sephora, Bath and Body Works, Yves Rocher, Migros


Alışveriş yazılarımın devamı geliyor. Geçen yazımda da yazdığım gibi güncel olmayandan güncele son 6 aylık alışveriş yazılarımı paylaşıyorum. Bazı indirimler şu an olmayabilir ama genel fikir vermek açısından hiçbirini es geçmeyeceğim ^_^


Bu Sephora yılbaşı alışverişim. O zaman White Card'ım vardı. Üç ürüne yüzde on beş indirim uygulamışlardı. Sephora'da ilk alışverişinize bu kart veriliyor size. Sonra 350 (değişmiş olabilir) liralık alışverişinize veya dördüncü kez alışveriş yaptığınız güne (dört ayrı gün olacak) Black Card sahibi olma hakkınız oluyor. Bu sayede bazı dönemlerde %20 indiriminiz, hediye hakkınız falan oluyor. Bu arada tester istemekten çekinmeyin. Ben böyle daha pahalı şeyler aldığımda hep istedim. Geri de çevrilmedim. Deneyeceğiz ki alacağız sonuçta cebe atılacağına müşteriler kullansın :)


Bu da Bath and Body Works alışverişi. Dönemlik çok güzel indirimleri oluyor. Mumların ikisi 24 lira, kremler 15, sprey 18 liraydı mesela bu alışverişte. Şu anda da indirim varmış mağazalarda ama henüz gidip inceleyemedim. Bu arada sağdaki Sephora kalem de şahane. Sephora indiriminden 10 liraya almıştım. Her büyük Sephora indiriminde görüyorum bunları. Aklınızda olsun. 


Yves Rocher doğum günü indirimi alışverişi. Doğum günüm değildi canım, tabii ki yine erkek arkadaşımın kartını kullandım :P Biraz da biz firmaları sömürelim değil mi? Yves Rocher ilk alışverişinizde kart veriyor size. Sonra iki ay %20 indiriminiz ve ilk alışverişte göz makyaj temizleyici hediyeniz oluyor. İki aydan sonra da dönemsel her indirimden ve doğum günü ayınızda 1 alana bir hediye ve yanında duş jeli hediyesi hakkınız oluyor. 



Bu da Migros indiriminden alınanlar. Sanırım sevgililer günüydü. Şu an sadece nemlendirici kullanımda, diğerlerine sıra gelmedi :D Migros özel günlerde net %50 indirim yapıyor cilt bakımında. Diğer kozmetik mağazalarını ezip geçiyor fiyatları. Babalar gününde veya bayramda yine olur. Mutlaka bakmak lazım. 

Bu alışveriş hikayesi de bu kadardı. Yavaş yavaş günümüze geleceğim ^_^ Son dönemlerdeki indirimlerden haberiniz var mı? Çok düşeş bir şey varsa haber vermeyi unutmayın ^_^

10 yorum :

  1. Babalar gününde Migros'ta indirim yoktu ama normal zamanlarda bile fiytları daha uygun. Artık Watsons ve Gratis 3-4 yıl öncesine göre daha pahalı sanki. Artık alışverişlerimi Migros ve internetten yapmaya başladım. Bir de yurtdışına çıktıkça depoluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef. Ben de yazıyı geç yayınladım biraz ondan öyle yazdım :) Bence en mantıklı hareket bu. Hiç beğenmiyorum ben de indirimlerini.

      Sil
  2. Sephora'dan beyaz kartım var, siyah kart istiyorum ben de :(( güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umaırm en kısa zamanda edinirsin. Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  3. oo ne guzel alışveriiş yapmak dimi canım :) gule gule kullan hepiciğini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanı çok mutlu ediyor. Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  4. Gule gule kullan, Yves sampuandan bende de var. Fena degil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İdare eder ama daha iyi şampuanları var :)

      Sil
  5. Güle güle kullan. Şu Nars olan nedir, nedir! allık mı far mı, ismi ne? :)) Şeffaf şişedeki su nedir? Yağ mı o, ne yağı? Hıım Yves Rocher şampuanları da merak ediyorum. Gece gece kafamda deli sorular. Bir de iyi geceler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Nars Dolce Vita allık o :) O da Clarins tonik testerıydı. Ben memnunum şampuanlarından. İyi geceler ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...