Bobblehead Bunny

15 Haziran 2015

Alışveriş 33- Golden Rose, Estee Lauder, Elca ve Clinique Alışverişim


Kasım ayından beri bloga doğru dürüst alışveriş yazısı girmemişim. Instagram yazısı da yazamamışım. Bu sene özellikle de ikinci dönem okulum öyle bir yoğundu ki bloguma eskisi kadar vakit ayıramadım. O yüzden böyle bol açıklamalı alışveriş ve bitenler yazıları ekleyemedim. Yine de Instagram'da her aldığımı paylaştığımdan resimler var elimde. Güncel olmayandan güncele doğru gidecek. Çoğu indirim şu an mevcut olmayabilir ama yine de sitelerle ve ürünle ilgili bilgi vermek amaçlı paylaşacağım. 



Estee Lauder online alışverişim. Modern Muse ilk çıktığında 30 mlsi satışa çıkmıştı 99 liraya. Hatta baktım da hala var kampanya. Mağazalardan alacağıma tester  ve hediye ürünlerle kapıma kadar geleceğinden online alışverişi tercih ettim. Her daim kampanya oluyor ufak da büyük de olsa. Bültenlerine üye olmak mantıklı. 


Golden Rose online alışverişim. Velvet Matte rujlar on liraydı 5 ay kadar önce. O zaman almıştım. Yeşil oje hariç dört oje, çanta, fondöten tester ve törpü hediye gelmişti. 30 liraya da kargo ücretsizdi. Rujlarda olmasa da kargo ve oje kampanyası hala geçerli. Ama ojeleri tercih edilmeyecek renkler yolluyorlar sanki, bilginize. Bu arada dört rujdan üçünü sattım. Renklerini beğenmedim kendimde. Mağazada deneyip online almakta fayda var sanırım. 


Bu da aylar öncesinden Elca alışverişim. Şu an bu ürünler yoktur. Acayip ucuza almıştım ama. Bilmeyenler için Elca'yı tarif edeyim. 

Yenikapı Hacıosman metrosu ile İTÜ Ayazağa durağında inin. Metronun Plazalar çıkışından çıkın. Işıklardan karşıya geçtiğinizde Orjin plazanın önündesiniz. Starbucks'ın hemen altında bir yerde Elca var. Cumartesileri de açık oradaki. Hem de daha yakın diğerinden. 


Bu da Clinique Online alışverişim. Bu alışveriş de yılbaşı kampanyasıyla bayağı ucuza gelmişti. Çoğu ürünü hala kullanıyorum. Yedekler bile var :D Bu setlerin hiçbiri yoktur şu an ama ara sıra siteyi kontrol etmenizi öneririm. Bazen güzel kampanyaları oluyor. 2 tester hediye alabiliyorsunuz. O testerların da çoğunun mlsi büyük. Kargo kodları ile kargo ücretsiz ya da hediye kodlarıyla başka hediyeler falan da alabiliyorsunuz. 

Şimdilik alışveriş yazıları bu kadar. Güncelleşerek devamı gelecek ^_^ Devamı gelsin mi? Lütfen yorum bırakın ^_^



13 yorum :

  1. Tabi ki gelsin kuzuu ^^ Yaz geldi artık, dönem de bitmiştir dimi? Ben senin yazılarını özledim :)

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğumun bir numaralı fanı sensin sanırım ^.^ Yazmadığım zaman bile hep destekliyorsun beni, teşekkür ederim <3 Umarım eskisi kadar ilgilenebileceğim. Bütler kaldı bir tek. Bu arada görüşsek ne iyi olacak ^_^

      Sil
    2. eveet ^^ ben bir süre daha istanbul'dayım. yakınlarda .. ay dur mesaj atayım :D

      Sil
  2. Online alışverişi ben de artık daha çok sever oldum. Hiç olmazsa tester yönünden rahatız. Güzel günlerde kullan aldıklarını :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Suratsız çalışanlar olmaması da bir artı :D Teşekkür ederim <3

      Sil
  3. Alışveriş yapmış kadar oldum :) Kriz geldiğinde alışveriş postu okumak iyi geliyor güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa benim krizimi arttırıyor alışveriş yazıları. Her şeyi alasım geliyor ^_^ Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Elca'yı çok merak ediyorum nasıl bir yer? O kadar yolu gitmeye değer mi sizce ve sizin gittiğiniz Maslak'da mı? Vallahi kaybolacağım ben gidersem, araba da olmayacak zaten :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani yeni ürün geldiyse güzel bir yer :D Bazı dönemler değiyor gittiğime. Bazen de değmiyor. Maslak'ta sayılıyor yeri. Ama metroda Ayazağa durağı diye geçiyor. Kaybolmazsınız bence, yeri oldukça basit ^_^

      Sil
  5. Gelsin, gelsin, gelsin! Alışveriş yazısı okumayı çok seviyorum, ben de uzun süredir yazamadım :/ Aldıklarının hepsi birbirinden güzel, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemmen devamını yazıyorum o zaman ^_^ Ben de çok seviyorum da blog okumaya bile vakit bulamıyorum :/ Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  6. Yaşasın online alışveriş <3 bi de Elca'da yapsa da biz de İzmir'den nasiplensek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ^_^ Aynı ürünleri online'dan 3 katına satarken işlerine gelmez bence :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...