Bobblehead Bunny

20 Haziran 2015

The Balm Autobalm California Palet


Herkese merhaba ^-^ Hazır Gratis indirimi sürerken bugün sizlere şirin mi şirin bir palet tanıtacağım. 

The Balm Autobalm California Palet

Ambalajı bütün The Balm ambalajları gibi çok başarılı. 
The Balm Autobalm California Palet

İçerisinde aynası var ve kapağı mıknatıslı. 

The Balm Autobalm California Palet

Palette bir allık, bir aydınlatıcı/far, bir kaş/ crease farı ve bir de göz kapağınıza veya eyeliner olarak uygulayabileceğiniz bir far var. Kendim için konuşmam gerekirse alttaki iki farı çok gereksiz buluyorum. İkisi de benim pek kullanmadığım renkler. Zor durumda kalırsam kullanırım bir tek. 

The Balm Autobalm California Palet

Soldan sağa- allık, aydınlatıcı, kaş farı, göz farı

Ürünlerin pigmentasyonları ve kalıcılıkları yerinde. Biraz tozutuyorlar. Aydınlatıcıyı çok beğeniyorum. Zaten paleti alma sebebim de oydu. Cindy Lou Manizer'a benzetiyorum. Cindy Lou'yu beğensem de tam boyunu almayı gereksiz buluyordum. Allık ise canlı, yazlık bir renk gibi. Farlar hakkında düşüncemi yukarıda da yazdım; benlik değiller. Ama yine de tek bir paletle hem allık hem aydınlatıcı hem far işimi halletmek istiyorsam çantama attığım palet bu oluyor. 

İçindeki renkleri beğendiyseniz tam çantanıza atmalık bir palet, önerebilirim. 

Gratis'lerde yanılmıyorsam 30 lira civarına satılmakta. 

18 yorum :

  1. Çantaya atmak için ideal :) Teşekkürler paylaşım için teşekkürler canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) Ne demek, ben teşekkür ederim okuduğun için :)

      Sil
  2. İndirim zamanı alışveriş yapamıyorum diye nasıl içim gidiyor, anlatamam. Ama yılda sadece iki sefer Türkiye'ye geldiğimde kozmetik alabildiğim için baya para biriktirdim. Burada mağazalarda da pek çeşit olmayınca para harcayamıyorum. Bir an önce gelip alışveriş yapmak istiyorum ama indirimsiz fiyatlara rağmen alır mıyım bilmem :) bir sonraki indirim ne zaman olacak bilgin var mı? Balm shelter ve sexy mama'm bitmek üzere.

    Bana böyle tek palette far- aydınlatıcı-allık- ruj vs vs karışık olunca saçma geliyor. Tamam kolaylık olsun diye yapılıyor ama palettekilerin hepsinin sana uyma ihtimali çok düşük ihtimal bence. Ben allık kullanmıyorum mesela bunu almam. Ambalajı ne kadar tatlı olsa da :)

    Böyle dedim ama benim hiç far paletim yok. Göz kapaklarım çok farklı olduğundan kullanmıyordum. EN nude dude'u görünce merak sardım. Wet'n wild'a falan da bakiyim diyorum. Yazın indirim olur dersen bekleyeceğim yoksa gider gitmez alacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim zamanı sana alışveriş konusunda destek çıkacak birileri vardır mutlaka ^_^ Kuzen, arkadaş ya da aile üyesi mesela.

      Bir daha indirim babalar gününe olur sanırım.

      Palet işi hem mantıklı hem mantıksız. Birine her şeyin uyması imkansız ama yine de bütün halinde çok güzeller.

      Valla ne desem bilemedim. Gratis işine gelince indirim yapabiliyor bayram seyran olmasa da. Eneeee bayram seyran dedim de bayramda mutlaka indirim olur :D

      Sil
  3. bu palette bende kararsız kaldım :( tam çantaya atmalık üstelik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pratik olması açısından güzel, yoksa bir özelliği yok bence :)

      Sil
  4. Hmmm çok güzel hepsinin rengi, tam makyaj çantasına atıp çıkmalık. Yanına bir ruj, bir rimel, bir BB krem, tamam... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de yağlı ve karma ciltlere pudra tabii ^_^

      Sil
  5. Tam çantaya atıp çıkmalık pratik bir ürün :)

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten de çantaya atıp çıkmalık :)

    YanıtlaSil
  7. Alttaki iki far tam da benim renklerim :) Güle-güle kullanın bu arada :)
    Blogunuzu bu gün keşf ettim.
    Bana da beklerim : mutlulukheryerde.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Aldım sonunda aldım =)) Bu yaz tatilde bunu götüreceğim yanımda sanırım ^^

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil
  9. tam aradığım tarzda bir palet!gerçekten rastladığıma çok sevindim,hemen alınacaklar listeme ekliyorum :)
    benim bloğumu incelerseniz çok mutlu olurum bu arada; http://eyluledair.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Umarım memnun kalırsınız :)

    Hemen inceliyorum ^_^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...