Bobblehead Bunny

21 Mayıs 2015

Benefit Girl Meets Pearl Aydınlatıcı


Fazla aydınlatıcı insanı olmasam da yüzümde canlılık istediğim zaman aydınlatıcı kullanmayı seviyorum. Doğal ışıltısı ve pratikliği sebebiyle elimin sık sık gittiği aydınlatıcı ise Benefit Girl Meets Pearl. 


Bendeki deneme boyu olsa da oldukça bereketli. 


Ürünün yapısı krem şeklinde. Uygulaması oldukça kolay.


Dağıttığınızda cildinizde çok hafif, somon/altın ışıltılar kalıyor. Kalıcılığın ise idare eder. 

Yine de güzel bir ürün olsa da Türkiye fiyatları ile tam boyunu almaya hiç gerek olmadığını düşünüyorum. Setten çıkan minik boylar da yeterli geleceğinden bence alacaksanız bunun olduğu bir set alın, farklı şeyler de denemiş olursunuz. 

Benefit ürünlerini Sephora'larda bulabilirsiniz. 

"Aydınlatıcı nasıl uygulanır?" yazımı okumak isterseniz tıktık.




8 yorum :

  1. Çok doğal durmuş,sırf şu aydınlatıcıyı denemek için benefitin şu meşhur setini alıcam sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Aliceciğim ben aydınlatıcılara baylıyorum . Elmacık kemiklerimin üzerine sürüp ışıl ışıl olmak çok hoşuma gidiyor. Benefit aydınlatıcılarının tümünde gözüm var. Bu da çok hoşmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyoeum, insanı canlı gösteriyor :) Di mi ^_^

      Sil
  3. Bu deneme boyu ürünler ayrıca satılsa ne güzel olurdu. Birçok şeyi denemek için tam boy almak zorunda kalmazdık. Güzel bir aydınlatıcıymış bu arada, güle güle kullan kuzu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benefit'in birkaç ürününün deneme boyu da satılıyor ama keşke hepsi satılsa. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Detaylı bir makyaj yaptıgımda aydınlatıcıyı ancak ozaman kullanabiliyorum,sabahları hep unutuyorum sürmeyi :) ama .bunuda denemiştim sephorada on numara 5 yıldız aydınlatıcı stık olanı vardı bırde yanılmıyor isem oda çok iyi , hatta daha iyi :) Birde mac strobe var o ayrıca iyi :))<3 güle güle kullanmacalar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Kokoş'cum güzel yorumun için ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...