Bobblehead Bunny

24 Nisan 2015

Rimmel London Moisture Renew- Nude Delight


Bugün sizlere Rimmel London'ın Moisture Renew serisinden bir ruj tanıtacağım. 


Nude Delight tam anlamıyla bir nude. Hani o hafif pembelik içeren dudak rengine yakın rujlardan değil de dudağı silen rujlardan. Ayrıca nemlendirici bir yapısı var. Bu sebeple maalesef pek kalıcı değil.


Tenimde hafif turuncu duruyor olsa da dudağımda pek de öyle görünmüyor.


Gördüğünüz gibi dudaklarımı hemen hemen yok ediyor. O yüzden yoğun göz makyajımla kullanmayı sevdiğim bir ruj. Ayrıca bu ürünün Mac Shy Girl'e dupe olduğu söyleniyor ama kullanmadığım için bilmiyorum.

Rimmel ürünlerini Watsons'lardan alabilirsiniz. Ürünün tam fiyatını hatırlamasam da 15 lira civarıydı yanılmıyorsam.

Siz Moisture Renew rujları sevdiniz mi?

10 yorum :

  1. Ay haklısın. Bu koyu göz makyajıyla harika görünür. :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, ben bu rujun tonunu çok seviyorum. Aynı tonda yapı olarak daha kaliteli olanını yaklaşık 3 aydır arıyorum. Mac'a ruju alıp gittiğimde makyaj artisti ile baktığımızda ton olarak birebir muadilini bulamadık malesef. Arayışım tüm ruj markalarında devam etmekte, şayet bulamazsam ki bitmek üzere, yenisini mutlaka alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Sephora'dan da bakın bence, belki vardır high end markalarda :) Umarım bulursunuz ^_^

      Sil
  3. Harika bir renk sana çok yakışmış canım:)

    YanıtlaSil
  4. Renk nefis :) Bende maybelline marka almıştım nude diye o da resmen pembe çıktı bence seninki en güzeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) O zaman mutlaka bakmalısın ^_^

      Sil
  5. Kalıcılığı iyi olmasa da yapısından dolayı bu seriyi çok seviyorum. Bu renk bana gitmez ama sana çok yakışmış :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...