Bobblehead Bunny

13 Nisan 2015

Rimmel London Kate Jel Eyeliner- Emerald


Herkese merhaba! Bugün sizlerle şahane bir eyeliner paylaşacağım. 


Bu benim Instagram'da paylaştığım bir resimdi. Fikriniz olsun diye en başa koyuyorum ^_^


Jel eyelinerları çok sevmiyorum. Sevmememin başlıca sebebi üşengeç biri olmam. Fırçayla dikkatle sür, sonra fırçayı temizle falan zoruma gidiyor. Ama yine de indirimde bu eyelinerı görünce rengine vurulup aldım.


Rengi tam bir zümrüt yeşili. 



Hafif ışıltılı bir duruşu var. Kutunun içinden çıkan fırça ile eyelinerı sürmeniz pek mümkün olmuyor. Ama evdeki Eklips ve Ecotools eyeliner fırçalarımla uygulayınca bu üründen memnun kaldım. Kalıcılığı iyi.

Ben yüzde kırk indirimle 10 liraya almıştım. Sanırım normalde 17 lira falan. Rimmel London ürünlerini Watsons'larda bulabilirsiniz.

Siz jel eyelinerlar hakkında ne düşünüyorsunuz?


20 yorum :

  1. Yine bir yazı dizisi yapsan yada ürün bitirme / ürün almama gibi bir proje.. Özledim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim <3 Bu sene okul beni bitirdi valla Senacım. Ben de çok istiyorum ama haftada bir yazacak vakti bile zor buluyorum :(

      Sil
  2. Ben de bu ürünü görüp yakışır mı yakışmaz mı emin olamadığım için almamıştım çünkü siyahtan başka eyeliner kullanmadım hiç :) Sana çok yakışmış, benim gözlerim de seninkilerden biraz koyu senden cesaret bulup alacağım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence böyle yeşiller kahve gözlere çok yakışıyor. Benim gözlerim de daha koyu aslında ama yeşil açıyor işte :)

      Sil
  3. Rengiçok güzelmiş, çok yakışmış sana da canım :)) Ben de jel eyelinerla rahat ediyorum. Tek sıkıntım kuyruk :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kuyruk hepimizin sorunu :D

      Sil
  4. Çok sevsem de ne yazik ben de üşeniyorum. Rengi harikaymış tatlım Essence'in bu renkte bir asansörlü kalemi var denemeni öneririm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa o asansörlü buna mı benziyor? Almak istesem de fırsat olmamıştı :) Teşekkür ederim <3

      Sil
  5. Bu renk sana nasıl da yakışmış. Rengi muhteşem!

    YanıtlaSil
  6. ay inşallah denk gelirde alırım gerçektende çok güzlmiş rengi. Ama benim göz kapaklarım yağlı acaba bulaşırmı ? :/ bu arada güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabit duruyor ürün bende sürdükten sonra. Ama göz kapaklarım çok yağlı değil, bilemedim :( Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Selaaaaam!!! Müthiş ötesi bir akım başlattım!!! Haydi seni de bekliyorum sen de katıl bu akıma!!! >>> http://kisacasiherseyburada.blogspot.com.tr/2015/04/tagdudak-urunleri-yeni-akm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim teklifin için. Hemen inceliyorum :)

      Sil
  8. Gözlerinizin rengi o kadar güzel ki, eyeliner'ın da güzelliğini ortaya çıkarmış. Maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sizin kalbinizin güzelliği, çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  9. Rengi çok güzelmiş. Bende yeni yaptigim bloguma beklerim http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hemen inceliyorum ^_^

      Sil
  10. Merhaba :) Bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım :) Bana da beklerim :)

    https://ataleofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...