Bobblehead Bunny

8 Nisan 2015

Essence All In One CC Krem- Medium


BB kremlerden sonra bir de CC krem furyası başladı. Bakalım Essence CC krem hakkında ne düşünüyorum?


Ambalajı her zamanki orta kalite Essence ambalajlarından. 


Her ne kadar ismi CC krem olsa da ben CC'den çok BB kreme benzettim. Klasik, renkli ve hafif kapatıcı bir nemlendirici gibi.


Gördüğünüz gibi yukarıdaki resimde kolumda olan kızarıklığı kapatıyor. Ayrıca ten rengimi de güzelce eşitliyor. 

Ürünün kapatıcılığı ve uygulama kolaylığından memnun kaldım. SPF30 içermesi de artı bir özellik. Yeterince kalıcı bulmadım maalesef. Yine de uygun fiyata hafif bir renkli nemlendirici (CC krem demeye dilim varmadı) arıyorsanız bir şans verebilirsiniz. 

Ürünü Gratis veya Rossmann'lardan alabilirsiniz. Hatta bazı Migros'larda bile Essence standı var. Fiyatından tam emin olmasam da 10 lira civarında olmalı. 

Sizce bir CC krem nasıl olmalı?

8 yorum :

  1. Spf 30 icermesi guzel ama sanirim uva korumasi icermiyor zira belirtilmemis bu yuzden gunes.koruyu olarak kullanmak da pek fayda etmeyebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıca krem de kullanıyorum o yüzden çok sorun değil sanırım :)

      Sil
  2. merhaba tatlım gerçekten kapatmış ve cok yumuşak bir ürüne benziyor denenmeli:)

    YanıtlaSil
  3. SPFli hafif bir krem bakiyordum yazin kullanmak icin, belki bunu denerim tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsın. Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Aaa Essence'in CC kremi mi varmış 0.0 Hiç görmemiştim.Yağlı ciltler de kusma yapabilir mi sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı bir üründü hatırladığım kadarıyla. Bence yapar :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...