Bobblehead Bunny

27 Nisan 2015

Artemis Burç Kremi- Başak Burcu Kadınına Özel El ve Vücut Kremi


Bugün konuğum Artemis Natural'in burçlara özel hazırladığı el ve vücut kremi.


Her burca özel formüle edilen kremlerden bendeki tabii ki Başak burcu kremi. Ürün şık bir kutuda geliyor. Üzerindeki desenler tam burç kremine uygun olmuş :)

Başak kreminin üst notaları acı portakal, yeşil çay gibi ferah kokulardan, orta notaları şakayık, ylang ylang, mavi anemon gibi çiçeksi kokulardan, temel notaları misk ve vanilya gibi tatlı kokulardan oluşturulmuş. 

İçerisinde avokado yağı, buğday özü yağı, kabak çekirdeği yağı, kayısı çekirdeği yağı, jojoba yağı, gliserin, ve aloe vera özü varmış. 


Arkasında burcumuza özel bir yazı var. 


Ürün böyle pompalı bir şişede. Şişesi de gayet şık. Pompalı olmasını da sevdim. Kremin yapısı da gayet güzel. Kıvamı yeterince yoğun. Nemlendirmesi gayet yerinde. Kokusunu da sevdim.

İçeriği de oldukça temiz. İçerik konusunda tek kötü şey içerisinde parafin bulundurması. O da olmasa şahane olacakmış.

Artemis Burç Kremleri özellikle burçlara ilgi duyan sevdiklerinize -tabii ki kendinize de- çok iyi bir hediye olacaktır. Sitede belirtirseniz özel hediye paketi de yapıyorlarmış ^_^ Kremleri incelemek isterseniz tıktık. 



4 yorum :

  1. ben kendi burcuma ait olanın kokusunu çok sevdim tam benlik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her burcun bir kokusu var tam bulmuşlar demek ki :)

      Sil
  2. Oooo harika düşünmüşler! :) Sitene katıldım şimdi canım. Kahve Yanı'nda, kahve, çay, ne ararsan var, beklerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...