Bobblehead Bunny

16 Mart 2015

Oshadhi Aromaterapi Ürünleri


Oshadhi Sanskritçe'de "iyileştiren bitki" anlamına gelir. Oshadhi saflık, doğallık, sadelik ve mutluluk kavramları üzerine temellendirilmiş doğal bir markadır. Yağları dünyanın 50 ülkesinden toplanır ve toplanan yağların kalitesi Almanya'da ISO sertifikalı fabrikada test edildikten sonra işlenir. 

Yağlar nasıl elde ediliyor?


Oshadhi'de esansiyel yağların çoğunluğu buhur damıtması (yavaş damıtma ve düşük sıcaklık ile) adı verilen bir yöntem ile çıkarılır. Bitki yağları ve bazı esansiyel yağlar soğuk pres yöntemiyle elde edilir. Hassas çiçekler ve çiçekli bitkiler içinse çözücü ile çıkarma yöntemi kullanılır. Bunlar haricinde de kullanılan yöntemler vardır. Oshadhi ürünleri en iyi ve en doğal ürünü sağlayan yöntemlerle elde edilir. 


Geçtiğimiz ay Oshadhi Aromaterapi'den güzel bir paket aldım. İçerisinde Lavandin  Esansiyel yağ, Fresh Breath Sinerji ve Relax Masaj Yağı ile bir de buhurdanlık vardı. Buhurdanlık benim sakarlığım sebebiyle hafifçe çatladığından resme eklemiyorum. 


İlk ürünümüz Relax masaj yağı. Ben en çok ayak ve bacak masajı için kullanıyorum. Hem yorgunluğumu alıyor hem de vücudumu nemlendiriyor.


Synergies Fresh Breath ise adından da anlaşılabileceği gibi taze bir nefes almak için. İçerisindeki okaliptüs yağı nefes açıyor, Hyssop decumbens yağı solunduğunda göğsü gevşetip bronş ağrılarını azaltıyor, lavanta yağı ise gerginliğimizi alıp uyumamıza yardım ediyormuş. Gerçekten de bu yağı hastayken kullandım ve çok daha rahat soluk aldığımı ve rahatladığımı hissettim. Bazen geceleri daha rahat uyumak için de kullanıyorum. 


Lavandin yağı ise lavanta yağının aksine canlandırıcı ve uyarıcı özelliklere sahipmiş. Dolaşım ve solunum sistemleri, halsizlik, anksiyete, kas ve baş ağrılarında kullanılıyormuş. Gerçekten insanı kendine getiren bir kokusu var. Ben en başta lavandin yağını da uyumaya yardımcı sanıyordum ama asıl işlevini öğrendikten sonra son günlerde daha neşeli olmamın sebebini buldum. Etkisini başta bilmiyor olduğumdan beni şaşırttı. Anksiyeteye meyilli bana iyi geldi kısacası. 

Lavandin ve Fresh Breath yağlarını buhurdanlıkla ve buhurdanlıksız kullandım. Buhurdanlık kullanınca koku daha çabuk ve çok yayıldı. Sonuçta ısı yağların esanslarının yayılmasına yardım ediyor. Ama çoğunlukla da geceleri bir kaseye bir iki damla damlatıp kullandım. Etkisini o şekilde de gördüm. 

Oshadhi Aromaterapi yağlarımızı aldık ama buhurdanlığı nereden bulacağız Alice derseniz size alttan mumla ısıtılan fondü kaselerine bakmanızı önerebilirim. Bence temelde aynı şeyler :) 

Oshadhi ürünlerini daha detaylı incelemek ve satın almak isterseniz sitelerine bakabilirsiniz. 




2 yorum :

  1. Merhaba blog sayfanızı çok beğendim rica etsem bakarmısınız ? http://beautypowerfriends.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hemen bakıyorum ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...