Bobblehead Bunny

9 Mart 2015

Make Up Academy Undress Your Skin- Pink Shimmer Aydınlatıcı


Make Up Academy özellikle farlarını severek kullandığım bir İngiliz drugstore markası. Tasarımını ve rengini beğendiğim Undress Your Skin  aydınlatıcısını da denemesem olmazdı. 


Ürünün ambalajı pek kaliteli değil. İdare eder diyebilirim. 


Üzerindeki dalgalı desene bayılıyorum.


Pink Shimmer pembe alt tonlu bir aydınlatıcı. Cildi çok canlı gösterdiğini düşünüyorum. Aydınlatıcı olarak ve bazen de mat allıklarımın üzerine kullanıyorum. Her iki şekilde de memnunum. Işıltısı biraz yoğun olduğundan fazla uygulamamaya dikkat etmek gerekiyor. Yoksa evdeki ışıkta belli olmayan ışıltılar bizi dışarıda disko topu gibi gösterebiliyor ^_^

MUA ürünlerini kendi sitesinden temin edebilirsiniz. Daha önceki alışverişimin yazısını yazmıştım. Okumak isterseniz tıktık. Undress Your Skin aydınlatıcıların fiyatı 3 pound.

Siz MUA ürünlerini denediniz mi?




4 yorum :

  1. Yazıyı görünce biraz içim buruk bir şekilde tıkladım. Gerçekten güzel görünüyor ürün.
    Fakat ne yazık ki MUA artık ülkemize gönderimi durdurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef durdurdular. Ben de üzüntü içerisindeyim :(

      Sil
  2. Bende MUA'nın bir tane far paleti var. Renkleri inanılmaz ama fazla tozutuyor. Bir ara blogumda yazacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bayılıyorum paletlerine bende dört tane var :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...