Bobblehead Bunny

5 Mart 2015

Alix Avien Eyeliner Pen


Kozmetik bloggerı olduğumdan farklı ürünleri deneme sevdam olsa da çok sevdiğim ürünler bitince yenisini alıyorum. Onlardan biri de Alix Avien Eyeliner Pen oldu. 


Ambalajını çok seviyorum. Tutması ve uygulaması çok kolay. 


Tercih meselesi tabii ki ama en çok keçe uçlu eyelinerları seviyorum ben. Alix Avien'inkinin ucunu da çok beğeniyorum. Hata yapmadan kolayca uygulama sağlıyor.


Rengini de seviyorum. Bazı eyelinerlar siyah değil de gri gibi duruyor. Alix Avien Eyeliner Pen öyle durmuyor. O yüzden duruşunu da seviyorum. Kalıcılığı ise gözünüzü falan ovalamazsanız gayet iyi. Kolay kolay bozulmuyor. Ayrıca kolay kolay da kurumuyor eyeliner. Ben hemen hemen haftaiçi her gün kullandığım halde 4-5 ayı buldu bitmesi.

Favori eyelinerımı buldum. Hatta ikincisini aldım bile. Ben %40 indirimle 10 liraya falan almıştım. Sanırım normal fiyatı 15 lira civarında.

Siz bu ürünü denediniz mi? Favori eyelinerınız hangisi?


13 yorum :

  1. Looks great..perfect stroke!

    Check out my new post Here!!!

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ediyorum bu eyelinerı ama hiçbir indirimde veya normal zamanda bile rastlayamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an Watsons indirimine dahil sanıyorum. Mesele Alix Avien standı olan Watsons bulmak sanırım :D

      Sil
  3. Arkadaşım tam böyle bir şey istiyordu indirimde bulabilirsem alırız kesin:)

    YanıtlaSil
  4. Keçe uçlu eyelinerları uygulama kolaylığından bende seviyorum ama bazıları renk vermiyor sinir oluyorum,bunun rengi çok güzel duruyor ama ;) benim favorim the balm eyeliner <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm'ı bende kullanıyorum ama bunun kadar pratik değil bence. Rengini seviyorum ben de bu eyelinerın ^_^

      Sil
  5. ben de bu indirimde aldım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki almışsın, güle güle kullan ^_^

      Sil
  6. Yeni bir kalem eyeliner arıyordum, bunu duymamıştım önceden. Mutlaka deneyeceğim, teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aşırı memnunum. Bir şans verilmeli bence :) Rica ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...