Bobblehead Bunny

19 Şubat 2015

The Balm Nude Tude Far Paleti


Her ne kadar pek çok blogda yazılıp çizilse de ben yazmasam olmaz. O yüzden bugünkü konuğumuz The Balm Nude Tude!

The Balm Nude Tude Far Paleti

Nude Tude paletimi hemen hemen 2.5 yıldır kullanıyorum. Hatta bir tane eskittim bu ikincisi. 

The Balm Nude Tude Far Paleti

Paletin orijinaline sahip olmayı çok isterdim ama yine da tasarımı fena değil. Normalinde çıplak kızlarımız var biliyorsunuz ^_^

The Balm Nude Tude Far Paleti

İçinde günlük makyajınızda kullanabileceğiniz birbiri ile uyumlu 12 renk var. 

The Balm Nude Tude Far Paleti

Üst sıra. Sassy, Stubborn, Selfish, Sophisticated, Sexy, Serious. 

The Balm Nude Tude Far Paleti

Alt sıra. Snobby, Stand-offish, Sultry, Seductive, Silly, Sleek. 


Benim favori renklerim Stubborn, Selfish, Sophisticated, Stand-offish ve Seductive, Palette en çok bu renkleri karıştırıp uyguluyorum ^_^

Resimler bazsız çekildi yani farların pigmentasyonları gayet iyi. Biraz tozutuyorlar ama sorun etmiyorum. Kalıcılıkları da gayet iyi, çizgilenme de yapmıyorlar. 

İndirimle de alırsanız 30 lira civarına alabileceğiniz en güzel ve kullanışlı paletlerden. 

Siz hangi The Balm ürünlerini seviyorsunuz? Nude Tude'dan memnun musunuz?


17 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Ben öyle renkleri pek sevmesem de güzel bir renk :)

      Sil
  2. hot mama olmadan asla :)) mary loumanizer'ımı da seviyorum :) california'yı ise hala alamadım :(( çok istesem de far kullanmadığım için boşu boşuna almış olmak da istemiyorum. gratis de %50 indirim yapmadığı için ben de oyun yaptım kendime 50'yi bekleyeceğim diye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. California güzel ama içindeki farları ben de gereksiz buldum. Yine de çantaya at çık bir palet olması güzel :)

      Sil
  3. Bende çook memnunum ama ikincisi miii? Uuuu bitirmek çok zor gibi geliyor bana!:) Renk skalası olarak da bana makyajımda far olarak yetiyor :) Ama keşke palet içindeki mat farlar daha fazla olsa, pek bi parlak var sanki :) Güle güle güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben mat farları çok sevmediğimden gayet mutluyum bu paletle. Herkesin zevki farklı tabii :) Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  4. Çok severek kullandığım bir palet renkleride harika ve doğal.Makyajımı yaparken renk geçişlerinde hiç sorun yaşamıyorum tonları okadar uyumluki .Tozutma kısmı evet birazcık var ama bende hiç sorun etmeyenlerdenim ufacık bir rutüşle sorun kalmıyor.Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz makyajını önce yapıyorum ben genelde, sonra göz altını temizleyince kalkıyor tozutmanın yarattığı sorun :) Teşekkür ederim yorum için :)

      Sil
  5. Merhaba, size bir sorum olacak. Ben bu far paletini yeni aldım, aslında ilk defa far aldım, normalde kullanmıyordum. Bende birkaç saat sonra göz kapağımda çizgi oluşuyor. Bunu nasıl engelleyebilirim? Garnier bb krem ve pudra sürdükten sonra uyguluyorum. Acaba bb krem ya da pudra yüzünden mi yoksa far bazı mı kullanmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Yorumunuz arada kaldığından ancak gördüm kusuruma bakmayın.

      Far bazı kullanırsanız çizgilenmeyi engelleyebilirsiniz. Benim favorim The Balm Put a Lid on it ama Essence, Rival de Loop gibi uygun fiyatlı alternatifler de mevcut :)

      Sil
  6. GERÇEKTEN MUHTEŞEM ÜRÜNLER:)
    AYRICA AMBALAJIN SATIŞTA NE KADAR ÖNEMLİ OLDUĞUNUN BİR KANITI BENCE:):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm ürünleri kesinlikle ambalajın satışlara ne kadar faydalı olabileceğini gösteriyor :)

      Sil
  7. Sadece Silly rengi için bile alınabilir <3

    YanıtlaSil
  8. Sizce gece makyajı yapmak için Nude Tude mi Nude Dude mi almalıyım? Hangi paleti daha çok beğenidiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Nude Tude'u bir arkadaşıma hediye ettim artık hevesim geçti ondan. Nude Dude'u ise hala kullanıyorum. Ama Nude Tude'da gece makyajına uygun olabilecek tonlar daha fazla sanki.

      Sil
  9. Bu ayni bende olan Too Faced chocolate bar paletine benziyor, daha ucuz bir alternatifi bence!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...