Bobblehead Bunny

5 Şubat 2015

The Balm Mont Balm Far Paleti


The Balm'ın far paletlerini seviyorum. O yüzden Mont Balm'ın renklerinin de cazibesine kapılınca almayı çok istedim. O aralar hastaydım sanırım. Gratis'te indirim vardı ve ben evden çıkamıyordum. Mont Balm da yanılmıyorsam sınırlı sayıda bir palet. Selin'e ızdırap oldum bana alsın diye ama bulamamış. O olmayınca da Mont Balm Mont Balm diye erkek arkadaşıma ağladım. O da kıyamamış gitmiş almış <3 Neyse sadede geleyim ^_^

The Balm Mont Balm Far Paleti

Mont Balm ambalajı inanılmaz güzel bir Balm paleti. Birkaç ay önce görünce vurulmuştum. O zamandan beri Türkiye'ye gelmesini bekliyordum.

The Balm Mont Balm Far Paleti

İçindeki renkler de birbirinden güzel. Zermatt grimsi siyah, Aspen bakır-kızıl ve Whistler vizona benzer bir renk. Bu üçü sedefli. Cortina ise mat ve tam bir kaş altı rengi. 

The Balm Mont Balm Far Paleti

Biraz ters olmuş ama yukarıdan aşağıya sırayla Cortina, Whistler, Aspen ve Zermatt. Farların pigmentasyonları başarılı. Kalıcılıkları da gayet iyi. Paletteki favorim kesinlikle Whistler. Tüm göz kapağıma uygulayıp çıkıyorum ^_^

The Balm Mont Balm paletin renklerini beğendiyseniz gördüğünüz yerde kapın derim ben ^_^ Hem çok cici, hem farlar kaliteli, hem de farların gramajı oldukça büyük. Paletin fiyatından emin değilim ama sanırım 30-40 lira civarındadır indirimsiz hali. 

Siz Mont Balm palet hakkında ne düşünüyorsunuz?


18 yorum :

  1. gule gule kullan tatlim. bana california kismet olmadi daha :/ o var listemin basinda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bende var o güzel bir palet :)

      Sil
  2. O kızıl kahverengi için alabilirim.

    YanıtlaSil
  3. Ben bu paleti cok çekici bulmamıştım ama yorumlar okudukca ve paleti gördükçe Whistler rengine bayıldım. Sırf bu far için bile almayı düşünebilirim :))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir palet hele ki Whistler :) Teşekkürler paylaşımın için :)

    Güzel paylaşımlarda yorumlaşmak dileğiyle :) Sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim yorumlar için :)

      Sil
  5. The Balm ürünlerini beğenmemek mümkün mü..Ben de çok seviyorum bu paleti, bana kalsa The balm olan her şeyi alacağım :) Bu arada bloğunu yeni keşfettim ve takibe aldım:) Bana da beklerim ;)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum The Balm ürünlerine :) Hemen bakıyorum bloğuna :)

      Sil
  6. Tek kelimeyle harika renklerine bayıldım.Benim için günlük çantamdan eksik etmeyeceğim bir far paleti.Enkısa sürede bakmalıyım.Paylaşım için tskler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bulursun den de :) Ben teşekkür ederim ^_^

      Sil
  7. İnşallah canım .Bende beklerim ziyarete.....sevgilerle...

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten çok hoş bir far paleti. güle güle kullan canım,tam bir çantalık far paleti arıyordum ki bu yazın çok hoş oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Umarım sen de bulup alırsın :)

      Sil
  9. Tam makyaj çantasına atmalık bir ürün, çoğu zaman kurtarıcı olabilir :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...