Bobblehead Bunny

1 Şubat 2015

Nyx Pump It Up Lip Plumper- Lisa


Güzel bir Pazar gününden herkese merhabalar ^_^ Bugünkü konuğumuz Lilakutu'nun yılbaşı sürprizi olarak gönderdiği dudak dolgunlaştırıcısı.


Şişesi de, şişede duruşu da çok güzel. Rengi oldukça açık. 


Aplikatörü klasik gloss aplikatörlerinden. 


Rengi tenimde gördüğünüz gibi yok gibi. İçinde çok hafif ışıltılar var sadece. 


İlk sürdüğünüzde dudağınızda bir yanma oluyor. Sonra dudaklarınız hafif dolgunlaşıyor. Dolgunluğu çok olmasa da bir saat kadar falan kalıyor sanırım.

Kısacası hafif de dolgunlaştırıcı etkisiyle rujların üzerinde kullanılabilecek güzel bir gloss bence.

Bu ürünü beğendiyseniz size güzel bir haberim var. Lilakutu'da Nyx ürünlerinde yüzde kırka varan indirim var. Ayrıca 75 liralık alışverişe bu lipgloss hediye. 125 liralık alışverişinize ise şurada bahsettiğim Nyx Doll Eyes maskara hediyeniz. Ayrıca Lilakutu'da kargolar ücretsiz. Nyx alışverişi yapmak istiyorsanız kaçırmayın derim ^_^

Ürünü sitede incelemek için tıktık. Nyx ürünlerini incelemek için tıktık. 


11 yorum :

  1. Bana da gelmişti sürpriz olarak :) Dudaklarımda fazlasıyla yanma yaptı ama dolgunlaştırdığı kesin :) teşekkürler paylaşım için ♥

    YanıtlaSil
  2. Looks nice!

    Check out my new post Here!!!

    YanıtlaSil
  3. Tam bana göre bir ürün,iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  4. Çok merak ettim denemeliyim :) Bu arada bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. Ay ambalaj tasarımına bayıldım.Gloss insanı degilim pek ama favorim The Balm'ın glossları. Cok hafif renk verip harika bir ferahlık sağlıyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm'ın glosslarını ben de beğeniyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...