Bobblehead Bunny

26 Şubat 2015

Nyx Mosaic Powder- 06- Rosey


Nyx ürünleri indirimli olarak Douglas'ta satıldığından pek çok ürününü edindim. Bunlardan biri de mozaik pudrası oldu. 


Pudra dediğine bakmayın siz aslında kendisi şahane bir allık. 


Bendeki 06 numaralı Rosey


İçerisindeki renkleri küçük bir fırçayla ayrı ayrı uygulayabileceğiniz gibi karıştırıp da uygulayabilirsiniz. Ben genelde karıştırıp uyguluyorum. Resimde de en sağdaki swatch karışık halleri. Bence en güzeli de o. Yanaklara çok güzel, doğal bir pembelik katıyor. Allık yumuşacık, uygulaması kolay ve kalıcılığından memnunum. 

Ben Douglas'tan 15 lira civarına almıştım yanılmıyorsam. Başka rengini bulsam yine alabilirim, oldukça memnunum. 

Siz Nyx ürünlerinden memnun musunuz? En sevdiğiniz Nyx ürünü ne?


8 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Douglas'tan çekildiği için orada ürünleri çok ucuzladı :)

      Sil
  2. allığın duruşu çok güzel. Sanırım dah önce denk gelmemiştim. Ah ürün bitirebilsem birşeyler alıcam da şuan bakmakla yetiniyorum :))) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bakmakla yetinsek en iyisi olur. Ev kapı kozmetik dolu :D Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. muhteşem görünüyor..
    şuan benim olmasını istedim.
    çok kullandığım bir marka değil ama bu tanıtım gerçekten çok iyi oldu.

    http://hadifikrinisoyle.blogspot.com.tr/

    herkonuda fikir paylaşımları için bende bloğuma herkesi beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından fikir vermişimdir umarım :)

      Sevgiler ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...