Bobblehead Bunny

4 Şubat 2015

Mua Allık- Bubblegum


MUA yani Make up Academy İngiliz bir drugstore markası. Ürünleri fiyatlarına oranla oldukça başarılı olduğundan indirim gördükçe alışveriş yapıyorum.


Bubblegum canlı bir şeker pembesine sahip allık ilk bakışta şeker gibi görünüyor. 


Maalesef şekerliğini yanağınıza sürene kadar koruyor. Çünkü uygulaması çok zor olan bir allık. Eşit olarak dağıtmak biraz zahmetli. Ben ten rengimin açık, allığın ise koyu olmasından dolayı olduğunu düşünüp Selin'e verdim -o benden esmer- ama o da uygulamada güçlük çektiğini söyledi.


Rengi gördüğünüz gibi şahane. Ama maalesef zaten allık uygulamayı tam beceremeyen biri olarak zor uygulanan allıklar ile hiç anlaşamıyorum.

Fiyatı ise 1 pounddu. Yani 4 lira falan. Elimde başka bir rengi olsa da henüz denemedim. O zaman Mua allıkların işe yaramaz olup olmadıkları ile ilgili kesin karara varacağım.

Ürünü Mua alışverişimde almıştım. Detayları için tıktık.

Siz Mua allıkları denediniz mi?

6 yorum :

  1. Bubblegum 'ın rengi çok güzelmiş, keşke sürülüşü de iyi olsamış.. Ben Mua 'nın krem allığını kullanıyorum, çok memnunum. Fiyatı 2 pound, bir daha alışveriş yaparsan krem allıklarına şans verebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki alışverişim için aklımda bulunsun :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  2. Allıklarını deneme fırsatım olmadı ama cok istediğim Pretty Pastels paleti aldım. Renkler tam yazlık baharlık oldugu icin daha kullanamadım ama yapı olarak begendim . Aklımda diğer mua paletler kaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aklımdalardı hep şu an aklımdakilerin hepsi elimin altında olduğundan rahatım :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...