Bobblehead Bunny

9 Şubat 2015

Gosh Lip Lacquer- 005- Crispy Lips


Katıldığım Gosh Lansmanı sayesinde tanıştığım ürünlerden biri de Gosh Lip Lacquer oldu. Bakalım izlenimlerim nasılmış?



İlk görüşte "Oje mi o?" dediğinizi duyar gibiyim. Çünkü ben de ilk tanıştığımızda aynısını düşünmüştüm. Mağazada testerları deneyince çok şaşırmıştım. Fikir inanılmaz güzel, ambalaj olduk.a estetik. 


Aplikatörünü de sevdim ben, uygulama kolaylığı sağlıyor. 


Bendeki renk ise tam bir Barbie pembesi. Aslında çok tarzım değil ama yine de sevdim. Hafif göz makyajı ile hoş duruyor ^_^


Maalesef eşit bir uygulama sağlamak için birazcık uğraştırabiliyor. Bence tek eksisi de bu. Dikkatli uygulamazsanız alacalı durabiliyor biraz dudakta. Kalıcılığı orta seviyede. Duruşu parlak.

Gosh ürünlerini Gratis'lerde bulabilirsiniz. Lip Lacquer'lerin fiyatları 20 lira civarındaydı yanılmıyorsam.

Siz Gosh ürünlerini denediniz mi? Favori ürününüz hangisi?


6 yorum :

  1. Takipteyim tatlım, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba güzel blogları takip etmek için blogların takipçilerinden yola çıkarak şans eseri sizi buldum ^-^ /bu arada bu glossu çok merak ediyordum güle güle kullanın :) ) Sayfanızı çok beğendim ve gfc ile takip ettim, banada beklerim ^-^ Neyle alakalı bir blog derseniz çoğunlukla makyaj üzerine yazıyorum :) www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beni mutlu ettiniz. Hemen bakıyorum bloğunuza :)

      Sil
  3. benim de denemek istediğim ürünlerden biri bu gosh lip lacquer. kutusunun farklı olması ve şaşırtması çok güzel :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...