Bobblehead Bunny

9 Şubat 2015

Born Pretty Store BP-17 Tırnak Diski - Stamping Plate


Bugün sizlerle bir tırnak diski paylaşacağım. Tırnak disklerini seviyorum çünkü neredeyse hiç uğraşmadan hoş tırnaklar elde edebiliyorsunuz. Tırnak baskısı yapmayı öğrenmek için tıktık. 

Today I will share an image plate with you. I love image plates because you can have beautiful nails with almost no effort. If you want to learn how to do nail stamping click here. 


Bu diskin kodu BP-17. İçerisinde 4 farklı desen var. Ben bugün sadece birini kullandım. 

This plate's code is BP-17. It has 4 designs in it. I used one of them on my nails. 


Açık renk oje üzerine açık renk desen kulağa hoş gelmeyebilir ama ben şık bir dizayn istediğimden nude ve gümüş renklerini kullandım.

Light nail art design on light nail base may not sound so charming but I wanted something chic. So I decided to use nude and silver colors. 


Sonuçsa bu şekilde. Diskteki ikinci deseni kullandım. 

Beğendiniz mi?


his is the result. I used the second design on the stamping plate. 

Do you like it?




Born Pretty Store'daki nail art ürünlerini incelemek için tıktık. Bu ürüne bakmak isterseniz tıktık. Born Pretty Store dünya çapında ücretsiz kargoya sahip. Alışveriş yaparsanız %10 indirim kodunu kullanmayı unutmayın ^_^

To see Born Pretty Store's nail art items click here. If you want to check out this stamp template click here. Born Pretty Store has free worldwide shipping. Don't forget to use 10% off code while shopping ^_^

6 yorum :

  1. Naıl kullanılıyo acaba :) Detaylı tarif istesem :) Bu arada bloğuma beklerim sevgiler :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu yazımda detaylı anlatmıştım ^_^

      http://www.alicemakyajdiyarinda.com/2013/12/nail-stamping-trnak-basks-yapm.html

      Hemen bakıyorum :)

      Sil
  2. freehand daha kolay geliyor bana stamping'den :/ yada reverse stamping yapıyorum ;)

    seninki ne güzel olmuş fıstık. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana aslında oje sürmek bile zor geliyor üşendiğimden :D Ama yine de BPS sağ olsun uğraşıyorum. Çeşit oluyor en azından kozmetik yazılarının arasında :)

      Teşekkür ederim <3

      Sil
  3. çok güzel olmuş, bu desenleri kaçırmışım ben, bir sonraki siparişte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Son diskleri çok başarılı, mutlaka bak :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...