Bobblehead Bunny

20 Ocak 2015

Rimmel London Moisture Renew Ruj- Vintage Pink


Rimmel London rujları severek kullanıyorum. Özellikle Kate serisinden oldukça memnunum. Mouisture Renew serilerini de kaçırmadım tabii ki. 


Ürünün ambalajını beğendim. Kate rujlar kadar şık olmasa da daha renkli.


Bendeki rujun rengi pembe ile lila arasında gidip geliyor. Çok değişik ama hoş bir pembe. 


Kolumda duruşu bu şekilde. 


Dudağımda çektiğim ise biraz soluk çıkmış. Telefonumun kamerası renk yakalamayı başaramıyor bazen :D 

Rujun kalıcılığı pek yok. Sürümü kolay. Pigmentasyonu yerinde. Sür çık yapıda bir ruj ve renk olduğundan sık sık kullanıyorum. 

Rimmel London ürünlerini Watsons'lardan bulabilirsiniz. Yanılmıyorsam bu rujlar 14 lira. 

Siz Mouisture Renew serisini denediniz mi? Favoriniz hangi renk?




14 yorum :

  1. Pretty shade!

    Check out my new post Here!!!

    YanıtlaSil
  2. benim de çok beğendiğim bir seri ve renk. yumuşacık yapıları çok hoşuma gidiyor... bence kaliteleri fiyatlarının çok üstünde

    YanıtlaSil
  3. Dudakta çektiğin fotoğraftaki hali çok hoşuma gitti :) Keşke normal hali öyle olsaymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef telefon kameramda bazen yakalamak imkansız oluyor :D Yine de güzel bir ruj :)

      Sil
  4. renk çok güzelmiş, güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de bu koleksiyon ilk geldiğinde merakla almıştım ama çok soluk duruyor bende, pek anlaşamadım yani. Ama sende duruşunu beğendim, güle güle kullan! <3

    YanıtlaSil
  6. Merhaba. Revlon u Türkiye ye getirmek için düzenlediğim kampanyayı imzalayıp desteklerseniz çok sevinirim :) https://www.change.org/p/gratis-revlon-markas%C4%B1n%C4%B1-t%C3%BCrkiye-ye-getirin

    YanıtlaSil
  7. Canım sanırım sheer yapıda bir ruj . Ben özellikle nemlendirici etkili sheer yapıda ki rujlara bayılıyorum. Bu ruja da mutlaka bakacagım rengi cok hos duruyor. Güzell günlerde kullan sana da cok yakışmıs.
    Öpüyorum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...