Bobblehead Bunny

26 Ocak 2015

Farmasi Dr. C. Tuna Aynı Sefa Yağı Kremi


Hayatı Makyajla'nın etkinliğinde hediye edilen Farmasi Aynı Sefa Yağı Kremi'ni bir süredir kullanıyorum. 


Hassas ve tahriş olmuş ciltlere uygunmuş. İçeriğinde de paraben yokmuş. 


Ben bu ürünün krem değil vazelin olduğunu düşünüyorum. Yapısı da vazelin gibi zaten. O yüzden yüzüme sürmeye asla cesaret edemem. Ama zaman zaman cildimde, ellerimde, ayaklarımda, özellikle vücudumun fazla kuru bölgelerinde kullanıyorum. Yumuşacık yapıyor. 


Vazelin olduğunu söylemem de içeriği sebebiyleydi. Gördüğünüz gibi ana maddesi Petrolatum ve Paraffinium Liquidum, yani kısacası bu ürün bir çeşit vazelin.

Harika kokan bir vazelinim olsun diyorsanız tavsiye edebilirim. Kokusuna bayıldım çünkü. Kuru bölgeleri yumuşak da yaptığı aşikar. Ama içeriği önemseyecekseniz tavsiye etmem.

Farmasi ürünlerinin satışı katalog ile yapılıyor. Buradan ulaşabilirsiniz. 




1 yorum :

  1. Merhaba Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...