Bobblehead Bunny

13 Ocak 2015

Essence 3D Far- Irresistable Fox-Trott


Bugün sizlere çok uygun fiyata satılan başarılı bir far tanıtacağım. 


Essence 3D farlar aslında çıkalı bir seneyi geçti. Ama bu renk geçtiğimiz yaz eklendi seriye. 


Farın bir tarafı somon, diğer tarafı ise bronz bir kahve. Bronz kahve biraz simli gibi. İkisi de sedefli.


Pigmentasyonu şahane gördüğünüz gibi. Farların ikisi de birbirinden güzel. Daha önce bir rengini daha kullanmıştım 3D farların. Bunu ondan daha çok beğendim. Ayrıca kalıcılığı da iyi. Bronz kısmını göz kapağıma, diğerini ise kaş kemiğime uygulamayı seviyorum.

Essence 3D farlar en son 10 liraya satılıyordu. Essence ürünlerini Gratis ve Rossmann'larda bulabilirsiniz.

Siz 3D farları denediniz mi?


6 yorum :

  1. Somon kısma ayrı bir bayıldım ben. Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. Evet rengi çok güzelmiş,benim bloğuma da beklerim :) http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Renk kombini gerçekten çok güzelmiş :) güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...