Bobblehead Bunny

1 Ocak 2015

CND Vinylux Bir Hafta Dayanıklı Oje- ElectricOrange


Hayatı Makyajla'nın etkinliğinde CND'nin Vinylux ojelerinden hediye edilmişti. Bu ojeler bir hafta dayanıklı Top Coat'ı ile birlikte satılıyor. Ojeyi sürüp Top Coat olarak da onu kullanmanız gerekiyor. 


Bendeki oje güzel bir turuncu. Tam yazlık bir renk. 


Rengi çok beğendim ama günlük kullanabileceğim bir renk olsa daha çok sevinirdim. Sanırım bordosunu falan alabilirim ^_^


Ojenin ismi Electric Orange. 


Ojenin altıncı gündeki halini ise Instagram hesabımda paylaşmıştım. Ojeyi 5 gün sorunsuz kullansam da altıncı gün yenileme ihtiyacı hissettim.

Yine de benim gibi tembelseniz beş gün de çok iyi bir süre. 

Ürünün fiyatı 39.90.

Renkleri ise buradan inceleyebilirsiniz ^_^


4 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...