Bobblehead Bunny

8 Ocak 2015

Ceradolin Su Bazlı Nemlendirici Losyon


Soğuk kış günlerinde vücudunuzu nemlendirmek istiyor ama çok ağır losyonlara gelemiyor musunuz? O zaman sizi yazıya alayım ^_^


Ceradolin losyonun bir yağ bazlı, bir de su bazlı çeşidi var. Su bazlı olanını ben aldım, diğerini ise kuru ciltli olan anneme verdim. İkimiz de bir süredir kullanıyoruz. Ürünün içerisinde Seramid, Bitkisel Hyaluronik asit, Skualen, Shea Yağı, E vitamini, Dimethicon ve Gliserin var.


Yapısı gördüğünüz gibi fazla yoğun değil. Sürdüğünüzde de çok çabuk emiliyor. Güzel bir şekilde de nemlendiriyor.


İçeriğinde beni rahatsız eden pek bir şey yok. Yine de sütten çıkmış ak kaşık diyemeyiz, organik olmadığı sürece her kozmetik ürün kimyasal sonuçta.

Ürünü beğendim ve krem sürmeyi çok sevmeyen biri olarak severek kullandım. Bence eksi tek yönü fiyatı. Ürün 46 lira ve eczanelerde bulabilirsiniz.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...