Bobblehead Bunny

5 Ocak 2015

Art Deco Tekli Far- 30 Numara


Son zamanlarda neredeyse her gün sürdüğüm fardan bahsetmesem olmazdı.


Aslında refill far olan tekli farları kapaklı olduğundan bu şekilde de kullanabiliyorsunuz. Altında mıknatısı da var. Dilerseniz üçlü, altılı falan paletler alabiliyorsunuz farları koymak için.


Farın rengi ise kahverengi ile rose gold arasında bir yerde. Çok değişik bir rengi var. 


Pigmentasyonu ve kalıcılığı ise şahane. Bayılıyorum bu fara ^_^

 Art Deco bir Alman markası ve ülkemizde Douglas'larda satılıyor. Sanırım Türkiye pazarından çekiliyor ki şu an yüzde elli indirim var. Ben bu farı yanılmıyorsam 11 liraya almıştım. 

Siz daha önce Art Deco ürünlerini kullandınız mı?

8 yorum :

  1. Ben seyahatlerde kullanmak için allıklı, farlı bir palet yapmak istiyordum. İndirim varsa gideyim bari hemen :( Bu rengi de çok beğendim, bu farı alabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altılı paletleri vardı. 3 far 1 allık, ya da 6 far sığabiliyor. Belki öyle bir şey alabilirsin :)

      Sil
  2. Merhaba, ilk kez gördüm ve rengine bayıldım. Bir Douglas'a uğramam lazım *_*

    YanıtlaSil
  3. Bu arada seni mimledim :)

    http://kitaptutkum.blogspot.com.tr/2015/01/mim-sorular-sorular.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...