Bobblehead Bunny

31 Mart 2014

Makyaj Düzeni Serisi- 38- Astrea ve Kozmetik Düzeni


"Yine bir Pazartesi günü, yazı dizisinin 38. yazısıyla karşınızdayız. Geçtiğimiz hafta sevgili Haydi Güzelleşelim konuğum olmuştu. Yazısını kaçırdıysanız okumak için tıktık. Bu hafta ise konuğum Astrea'nın Bakım Atlası bloğunun sahibesi sevgili Astrea. Bakalım o düzenini nasıl sağlamış?"


Herkese Merhaba:))

Alice'nin Makyaj Düzeni Serisi çok severek takip ediyordum. Bir cesaret ben de katılmak istediğimi söyledim ama düşününce öle çok malzemem yok, kendi kendime neyine senin katılmak dedim :P Düzenli bir insan olarak  Makyaj Düzeni kısmından sadece "düzen" bölümünü anlatırım ben de diyerek yola çıktım :) Bakalım sandığım kadar düzenli miymişim :)


Makyaj malzemelerim odamda ki şifonyerimde bulunuyor. Üzerine bir ayna koyarak, makyaj masası haline getirmiştim. Üst kısmında, yakınlaştırıcı özelliği olan masa aynası, minik küpe ve sık kullandığın tokalarımı koyduğum kutular, fırçalarımı koyduğum cam vazo, sık kullandığım parfümüm ve takım arkadaşları, bir de elimin altında bulunsun diye koyduğum el kremlerim var. 

30 Mart 2014

Alice Instagram Diyarında 17-18-19


Instagram'ı o kadar boşverdim ki son haftalarda. Bir hafta hiçbir şey paylaşmadım. Sonra da pek sık paylaşım yapmadım. O yüzden üç haftayı bir arada yazıyorum. 


1100 kişi olduk. Hatta aştık bile fazlasıyla ^_^

27 Mart 2014

Rimmel London Apocalips- Luna


Rimmel London Apocalips rujlar ilk çıktıkları zaman çok popülerdi. Sonra yeni şeyler çıktıkça popülaritesini kaybetti. Ben tam da o zamanlarda aldım bir rengini. Bir şey yeni çıktığında kulaklarımı tıkamaya çalışıyorum çünkü o ürüne :) Böylece herkeste gördüm diye değil, kendim beğendim diye almış oluyorum. Yani itiraf edelim, kıskançlık falan asla değil ama insanın kozmetiğe merakı olunca, bir şey de 20 ayrı blogda yakın zamanlarda tanıtılınca koşup alasımız geliyor. Şahsen yeni çıkan şeyleri koşa koşa gidip aldığım oldu. Pişman olduğum da oldu. Aslında rengi beğenmediğimi fark ettim falan sonradan. O yüzden artık dikkat etmeye çalışıyorum. Neyse tamam tamam susup rujumuza geçiyorum :)


Apocalipsler için likit ruj desek yanlış olmaz. Çünkü şişesi parlatıcı gibi dursa da asla değil.

26 Mart 2014

Born Pretty Store Nail Art Tips Sticker- Nail Art Tırnak Stickerları



Farklı tırnak aksesuarları kullanmayı çok seviyorum. Born Pretty Store ise kuşkuşuz bu konuda ufkumu açtı. Bu ürünü gönderdiklerinde öyle çok sevindim ki hemen deneyip sizlerle paylaşmaya koyuldum. 

I love using different nail accesories. Born Pretty Store definetely expanded my horizon about them. When I got this item from Born Pretty Store I was so happy that I used it to share with you immediately. 


Bunlar kullandığım ürünler. Kullanması çok kolay olduğu için fazla malzemeye ihtiyacınız yok. 

These are the items I've used. You won't need so many things. Because it is very easy to use them. 

25 Mart 2014

Mim- Sevdiğim Bloglar- Bloggerlar


Kimse beni bu konuda mimlemesin diye ettiğim dualar boşa çıktı ve Beauty Boop beni mimledi :D  Şaka bir yana teşekkür ederim Beauty Boop ^_^Sevdiğim o kadar çok blog var ki yazmak çok zor oldu. Bu kadar uzun bir yazıya rağmen yine de yazmadığım ve sevdiğim blogger çok :) Neyse olsun, bol bol blog tanıtmış olurum :)

Önce sürekli muhabbetim olan, arkadaşım olan bloggerlardan başlıyorum. Çünkü blogları ötesinde ben onlarla arkadaşım. Sık sık konuşuyoruz :)

Arkadaş olma sıramıza göre yazacağım :)

İsimlere tıklayıp bloglarına gidebilirsiniz.

Teknik olarak ilk Owl Zuzu ile tanıştık. Çünkü benim gerçek hayattan arkadaşım :) Bloğunu açalı çok olmadı. Geliştirmeye çalışıyor. Umarım çok daha güzel yazıları olur :)

Alışveriş-28- Rossmann, Yves Rocher, H&M


Rossmann'dan Kadınlar Günü yarışmasında kazandığım 50 liralık bir çek vardı. Zamanı geçmeden onu kullanayım diye tuttum Rossmann'ın yolunu. Merak ettiğim ve beğendiğim ürünleri aldım. 


Bunları aldım. Ayrıca resme giremeyen anneme aldığım birkaç şey var. Saç maskesi falan istiyordu, gitmişken aldım ben de :)

Alterra ürünlerine daha çok ağırlık vermeyi planlıyorum cilt bakımında. İçeriği güzel çünkü. Essence'ten de ruj, dudak kalemi, fırça ve oje aldım. Isana kremin de papatyalısı hoşuma gitmişti. 2 liraya düşmüşler bu ay. Yedeğe attım bir tane. For Your Beauty fırçayı da merak ediyordum. Almış bulundum :) Fiyatları tek tek hatırlamıyorum tam ama alışverişim 60 falan tuttu. 

Born Pretty Store 12 colors Tiny Glitter Powder Nail Decoration- 12 Renkli Minik Tırnak Pulları


Bugün sizlerle rengarenk bir tırnak süsleme ürünü paylaşacağım. 

Today I am going to share a colorful nail decoration product with you. 


Paketi gördüğümde deliye döndüm çünkü çok parlak ve güzeldi ^_^ Bu arada süslemede bu ürünleri kullandım. 

When I saw the package I got crazy because it was so shiny and pretty ^_^ By the way I used this items in my nail art. 

24 Mart 2014

Makyaj Düzeni Serisi-37- Haydi Güzelleşelim ve Düzeni

   
"Bu hafta yine bir makyaj düzeni yazısıyla karşınızdayız. Geçriğimiz hafta Kozmetik Aşığı konuğum olmuştu. Yazısını okumak için tıktık.  Bu hafta ise konuğum Haydi Güzelleşelim bloğunun sahibi sevgili Özgün. Bakalım onun düzeni nasılmış?"


Merhabalar, Alice'in makyaj düzeni serisini ilk gördüğümde ne kadar güzel bir fikir diye düşünmüştüm ve o zamandan beri de zevkle takip ediyorum. O yüzden benim için bu serinin bir parçası olabilmek büyük keyif. Alice'e çok teşekkür ediyorum.

Benim makyaj düzenim öyle "vay be" dedirtecek şıklıkta değil ama öğrenci evimde karınca kararınca bir düzen kurmaya çalıştım.

Bakım ürünlerimi çantaların içine veya arka arkaya filan koyduğumda hem çok dağıtıyorum hem de kullanmayı unutuyorum. O yüzden hepsini görebileceğim şekilde 2 raflı bu kapaklı dolaba dizdim.


Üst sol tarafta, tonik, makyaj çıkarıcı vs gibi cilt bakım ürünlerim var

21 Mart 2014

Essence Glossy Lipbalm- Cherry Brownie


Bugün sizlere son zamanlarda severek kullandığım bir ürünü tanıtacağım. Essence Glossy Lipbalm. 


Pek şirin bir ambalajı var ürünün. Kokusu da çok güzel. 

20 Mart 2014

Rimmel London Scandal Eyes Göz Kalemi- 005- Nude


Rimmel London'ın ülkemize gelmeyen ürünlerinden kuşkusuz en çok talep olan ürünlerinden biri bu göz kalemi.  Watsons Twitter'da getirmek için çalışmalar yaptıklarını söylemiş. Ben de merak eden için yazısını yazayım dedim. 


Kalemtraşla açılan bir kalem. 

19 Mart 2014

Sephora Allık-N06- Coral Flush


Bugün Sephora'nın kendi allıklarından birisini yazıyorum.


Küçük siyah bir ambalajı var. Çok kaliteli olmasa da kalitesiz de değil.

18 Mart 2014

Bitenler ve Çöpe Gidenler-11


Son iki ayda pek çok şey bitirdim. Ev çöp eve dönüşmeden yazısını yazayım artık dedim :D


Bunlar topluca görünümü. 

17 Mart 2014

Şubat Favorilerim


Şubat favorilerimi bir türlü yazamamıştım. Mart bitmeden artık yazayım dedim. Bakalım favorilerim nelermiş?


Bu ay en sık kullandığım ürünler bunlar.


1-L'oreal True Match Pudra- Çok sevdiğim pudram :)
2- MAC Formal Allık- Elca'dan aldığım setin içerisindeydi. Yeni olmasının da hevesiyle bu ay en çok bunu kullandım sanırım :)
3- Oriflame Studio Artist Cream Blush- Pratik bulduğum allık. Çantamdan ayırmıyorum.
4-Rimmel London Match Perfection Kapatıcı- Kapatıcılığı çok iyi değil ama verdiği aydınlıktan memnunum :)

Makyaj Düzeni Serisi- 36- Kozmetik Aşığı ve Şifonyeri

"Makyaj düzeni serisinde 36. yazımıza gelmiş bulunuyoruz :) Geçtiğimiz hafta Kedinin Kaleminden konuğum olmuştu. Yazısını okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ise konuğum sevgili Kozmetik Aşığı. Çekmecelerini karıştıralım mı, bakalım neler varmış ^_^"

Herkese merhabaaa! ^.^

Alice ne iyi etti de böyle bir yazı dizisi başlattı. Okuduğumuz, gördüğümüz şeyler hepimize ilham veriyor çünkü. Ben de büyük bir zevkle okuyup takip ediyorum. Bazı arkadaşların düzenine hayran kalıp not ediyorum, ilerde düzenim yenilenince aklımda bulunmazsa yazılı bulunsun diye=) Beni de konuk ettiği için çook teşekkür ederim:-*

Öncelikle belirtmek isterim ki benim öyle çok bir makyaj malzemem yok. Sık kullanamayacağım, kenarda bekleyecek ürün almamaya çalışıyorum. Makyaj malzemelerinin toplu bi yerde durmasını seviyorum. Ve bol çekmeceli şifonyerlere bayılıyorum.


Evet benim tüm olayım burda:) Aşırı kedi düşkünü bi şahsım ama annemden ötürü bi kedim yok:( Bu yüzden odamın her yerinde kedili bir şeyler var:) Şifonyer aynam yatağımın yanında, bir de büyük boy aynam var, onları çekmedim;) 2-4-6. çekmeceler ve yandaki en küçük kutuyu göstericem şimdi;) Niye alt alta seçmedim? Genişliklerinden dolayı:) 4. çekmecede sallanan şey de ne? Azzz sonraaa:)

14 Mart 2014

I Love Strawberries&Milkshake Liploss


I love... ürünlerini Watsons mağazalarında mutlaka görmüşsünüzdür. Bugün sizlere Strawberries & Milkshake serisi lipglosunu tanıtacağım. 


Ürün küçük bir tüpte. Fırçalı lipglosslara göre daha hijyenik olduğunu düşünüyorum. 

Yves Rocher Keçe Uçlu Eyeliner- Siyah


Keçe uçlu eyelinerlar kullanım pratikliği açısından favorim. Her ne kadar performans açısından jel eyelinerları daha iyi bulsam da fırçayla sürmek, sonra da onu temizlemek falan bana zor geliyor. O yüzden kuşkusuz keçe uçluları daha çok kullanıyorum. Yves Rocher'in eyelinerı ise bir süredir kullandığım ürün. 


Tutması ve kullanması gayet kolay.  

11 Mart 2014

Flormar Icy Top IT04


Son zamanlarda Flormar çok güzel efektli ojeler çıkarmaya başladı. Bu serilerden biri de kuşkusuz Icy Top serisiydi. Ben de bir tanesini edindim tabii ki, oje delisi durur mu ^_^


Icy Top ojelerde noktacıklı ve çubuk şeklinde pullar var. Bu pullar yağan kar gibi duruyor. Ben kara daha çok benziyor diye beyaz rengini aldım. Pişman da değilim. Pastel 11 numaralı ojeyi sürdüm. Baş parmağıma ve yüzük parmağıma Icy Top ojeyi uyguladım.

10 Mart 2014

Makyaj Düzeni Serisi 35- Kedinin Kaleminden ve Çekmeceleri

"Soğuk bir Pazartesi gününde yeni bir makyaj düzeni yazısı ile karşınızdayız. Geçtiğimiz hafta sevgili Sen İstiyor Ruj konuğum olmuştu. Yazısını kaçırdıysanız tıktık. Bu hafta ise konuğum Kedinin Kaleminden bloğunun sahibesi sevgili Alphesibia. Düzenini çekmecelerinde sağlayan Alphesibia'nın çekmecelerini karıştıralım mı?"


Alice'in makyaj düzeni yazılarını bana güzel fikirler vermeleri sebebiyle uzun zamandı takip ediyordum. Ben de neden sevgili Alice'in konuğu olmuyorum dedim ve mail attım. Kendisine kabul ettiği için çok teşekkür ediyorum.

Bakalım benim düzenim nasılmış...


Kozmetik ürünlerimi genel olarak resimde gördüğünüz, eşimin hediyesi olan, 9 çekmeceli dolapta tutuyorum.
Dolabın hemen yan tarafında görülen beyaz-renkli çanta ise bitenlerimi biriktirdiğim yer.

Daha yakından bakacak olursak...

9 Mart 2014

Alice Instagram Diyarında-16- (Alışveriş-27- Gratis Kadınlar Günü Alışverişi)


Bu aralar hastalık dilimden düşmedi biliyorum ama bu hafta yine hastaydım. Doktora gittim. Pazartesi sonuçları alacağım bakalım inşallah kötü bir şey çıkmaz ^_^


Seregon bu ara sürekli tırnak stickerları kullanıyordu. Benim de aklıma Ceren'in hediye ettiği sticker geldi. Kullandım pek bir şeker oldu ^_^


Born Pretty Store'un şurada tanıttığım süsleme diskindeki incilerle bir çalışma yaptım. İlk yaptığıma nazaran daha çok sevdim. 


Havanın çok güzel olduğu bir günde karşıya geçtim ^_^


Hastayım diye Gratis Kadınlar Günü indirimini kaçırır mıyım? Tabii ki bir şeyler aldım :) Yorumla merak ettiğinizi sorabilirsiniz, alışveriş yazısı yazmayacağım. Hasta olduğum için fotoğraflayamadan çekmecelere tepiştirdim çünkü :D 



Aylin'in Kozmetik Günlüğü'nün çekilişinden kazandığım Benefit set geldi. Harika bir hediye seçmiş Aylin. Çok beğendim, çok teşekkür ederim ^_^

Bu haftam hastalık arası kozmetikle geçti yani :D

İyi Pazarlar ^_^

7 Mart 2014

Isana El Kremi- Papatya


Rossmann'ın kendi ürünlerinden olan Isana markasına ait papatyalı el kremi fiyatı düşük ama performansı güzel olan bir ürün.


100 mllik tüpte olan ürün çok kuru ellere sahip değilseniz yeterli gelecek bir ürün. Çok sorunlu ellerim yok. Bir süredir kullanıyorum ve verdiği yumuşaklıktan memnunum. Ayrıca çabuk emilen, çok yağlı ve yoğun olmayan bir krem. Kokusu ise hafif bir çiçek kokusu. 

5 Mart 2014

Bebak Acı Badem Sütlü Makyaj Temizleme Mendili


Tuğçe'nin düzenlediği buluşmada sevgili Pink Black Beauty Care tarafından hediye edilen Bebak makyaj temizleme mendillerini bir süredir kullanıyorum. Bakalım hakkında ne düşünüyorum ^_^


İçinde 20 adet mendil bulunuyor. Mendiller gayet büyük ve ince de değil.

4 Mart 2014

Maybelline Master Smoky Kalem Far-Smoky Chocolate


Tombul göz kalemleri yani kalem farlar son dönemlerde pek bir popüler. Bugün Maybelline'in Master Smoky kalemini tanıtacağım. 


Ürün çift taraflı. Bir tarafında kalemimiz, bir tarafında da kalemi dağıtmak için aplikatörümüz var.

3 Mart 2014

Vichy Purete Thermale 3'ü 1 Arada Temizleyici


Vichy'nin 3 özelliği bir arada barındıran temizleyicisini bir süredir deniyorum. Bakalım neler düşünüyorum?


Vichy'nin bu ürünü içinde termal su barındırıyor. Hem temizleme sütü, hem tonik losyon (?), hem de göz makyaj temizleyicisi olarak kullanılabiliyor.

Makyaj Düzeni Serisi-34- Sen İstiyor Ruj ve Düzeni


"Makyaj Düzeni yazılarında 34. yazıya gelmiş bulunuyoruz. Hayalim bir yıl sürmesi ama bakalım zaman ne gösterecek? Düzeniniz ve favorilerinizle bloğuma konuk olmak isterseniz sizi şu yazıma alayım. Geçtiğimiz hafta sevgili Bayan Vertigo konuğumdu. Yazısını okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ise konuğum Sen İstiyor Ruj bloğunun sahibesi sevgili Merve. Bakalım onun düzeni nasılmış?"

Merhaba arkadaşlar. Alice'in makyaj düzeni serisinde ki tüm yazıları okudum diyebilirim. Bu tarz yazılar hoşuma gidiyor sanırım. Bende yazmak istiyordum ancak bir kozmetik blogger'ına göre sanki çok az malzemem varmış gibi geliyordu. Aslında az ve öz olan şeyleri her zaman tercih etmişimdir, bu makyajda da böyle... Cesaretimi topladıktan sonra Alice hemen mesaj attım oda olumlu dönüş yaptı ve beni konuk etmeyi kabul etti. Kendisine bu yazım vesilesiyle bir kez daha teşekkür ediyorum.

Yurtta kaldığım için malzemelerim için yer sıkıntısı çektiğimi söyleyebilirim. O yüzden giysi dolabımın bir bölmesini sık sık kullandığım bakım ürünlerime ayırdım. Gördüğünüz gibi sol tarafta günlük kullandığım cilt bakım rutinimde yer alan ürünler var. Sağ tarafta el ve tırnak bakımında kullandığım ürünlerle birlikte; fırçalarım yer alıyor. Arka taraflarda ise parfümlerim, nemlendiricilerim, yedek ürünlerim, pamuklarım var.


Makyaj malzemelerimi ise bazamın altında kutularda muhafaza ediyorum. Kullanacağım ürünleri keyfime göre çıkartıp makyaj çantama koyuyorum. İlk kutumda; rimellerim,göz kalemlerim, rujlarım, allıklarım, pudralarım ve fondötenlerim var. Gördüğünüz üzere oldukça sade bir kutum var.

2 Mart 2014

Alice Instagram Diyarında- 15


Uzun bir aradan sonra bu hafta okulum başladı. Bu hafta Instagram'da takılacak pek vakit bulamadım sanırım :D 


Blogger'da arama anahtar kelimelerine bakmayı seviyorum ^_^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...