Bobblehead Bunny

25 Aralık 2014

Wet n Wild Tekli Far- Envy


Wet n Wild tekli farları başarılı buluyorum. Yeşil farlara karşı da bir sempatim olduğundan indirimde de görünce Envy rengine dayanamadım. 


Ambalajı bir Wet n Wild klasiği olarak kalitesiz. 


Renk ise çok güzel. Biraz tozutuyor. Pigmentasyonu çok iyi. Yumuşacık ve kalıcı. 


Kutudakinden birazcık farklı görünse de gördüğünüz gibi çok hoş bir yeşil. Tüm göz kapağıma da, sadece göz altıma da kullanmayı seviyorum. 

Wet n Wild ürünlerini Gratis'te bulabilirsiniz. Tekli farların fiyatı 6.5 lira. İndirime de denk getirirseniz tadından yenmez ^_^

Siz Wet n Wild farlar hakkında ne düşünüyorsunuz?


10 yorum :

  1. rengi çok güzel gerçekten güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. benimde favori farlarımdan biri özellikle göz altında çok hoş duruyor blogumuza bekleriz pespayegunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet göz altına çok yakışıyor. Hemen bakıyorum :)

      Sil
  3. bi bu bir de kitten bayılıyorum ikisine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitten mor olan sanırım. Denemedim onu :)

      Sil
  4. Ambalajları gerçekten kötü ama farlarına bayılıyorum hepsi çok pigmentli. Pastelin farlarıyla benzeşiyorlar bence başarılı :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım, bende kullanıyorum tekli farlarını. yeşili çok hoş olduğu için biraz tozutsa da kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Bence de yeşili çok güzel :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...