Bobblehead Bunny

2 Aralık 2014

Pure Beauty Bulgarian Rose BB Krem


Daha önce Pure Beauty Jasmine Water BB Kremi kullanıp düşüncelerimden bahsetmiştim. Bugün ise sizlere Pure Beauty'nin Bulgarian Rose BB Kreminden bahsedeceğim. 

Pure Beauty Bulgarian Rose BB Krem

Ürünün ambalajı gayet pratik. Yapısı da çok akışkan olmadığından akma falan yapmıyor. 

Pure Beauty Bulgarian Rose BB Krem

Hafif küllü bir rengi var. Ama ciltle bütünleşiyor. Buğday tenlere uyum sağlayacağını düşünüyorum. 

Pure Beauty Bulgarian Rose BB Krem

Cildi pürüzsüz gösterip ufak kusurları kapatıyor. Yapısından ve kapatıcılığından memnun kaldım ben.

Maalesef Jasmine Water gibi bu da bende alerji yaptı. Sanırım içerilerindeki bir şeye alerjim var. Genel bir sorun değildir tabii ki, benim cildim hassas biraz.

20-25 lira civarına Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Uygun fiyata bir BB krem arıyorsanız en azından mağazada incelemenizi tavsiye ederim. 

Siz Pure Beauty BB kremleri denediniz mi? Favoriniz hangisi?



14 yorum :

  1. Cildim alerjik değil ve buğday tenliyim ama t bölgem yağlı :/ yinede denemek isterim

    YanıtlaSil
  2. Looks great!

    Check out my new post Here!!!

    YanıtlaSil
  3. Cildin reaksyon göstermesine üzüldüm, çünkü toparlamak zor oluyor. Çok geçmiş olsun!
    Ben de bu markanın BB ve CC merak ediyorum ama T-bölgem yağlı. Hangisini önerirsin bana, canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki alerjiyi düzeltmek çok zor :(
      Teşekkür ederim :)
      CC kremde ışıltı varmış zaten, yağlı cildi daha parlak göstermez mi?

      Sil
    2. O zaman CC kremi pas geçelim. Peki BB krem için ne dersin?

      Sil
    3. Mağazada testerları oluyor. Dene, beğenirsen al derim. Ben çok sıcak yaklaşamıyorum ikisi de alerji yaptığından :D

      Sil
  4. bb kremler illaki alın ve burun çevremde kusma yapıyor. kullanmayı pek sevmiyorum o yüzden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle yağlı veya karma cilt varsa öyle olabiliyor :(

      Sil
  5. garnierı yinede tek geçerim blogumuza bekleriz henüz yeni pespayegunluk.blogspot.com:)

    YanıtlaSil
  6. karma ciltli oldugumdan garnier T bölgemde sivilce yaptı bu yetmiyormuş gibi fazlasıyla kuru olan yanaklarımda bile sivilce oluştu iki üç kez kullanabildim sadece karma ciltlilere önermiyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...