Bobblehead Bunny

17 Aralık 2014

Alışveriş-32- Mua Alışverişim


Aslında bu alışverişi yapalı çok oldu ama yine de alışveriş yapmak isteyenler için fırsat olur diye paylaşmak istedim. 

Mua bir İngiliz drugstore markası. Fiyatları çok uygun. Ne yazık ki ülkemizde satılmıyor. Ama en azından internet siteleri Türkiye'ye gönderim yapıyor. 


Kargo parası çok yüksek olduğu için ürünler uygun olsa da bir türlü alışveriş yapamamıştım. Ama Halloween sebebiyle alışveriş yapanlara hediye seti olunca hediyeler kargo ücretini karşılar dedim, bir delilik yaptım.

Heaven and Earth far paleti 4 sterlin 
Ruj ve allık ise birer sterlindi. 

2 ruj, 1 allık ve paleti ben aldım. Toplamda 7 sterlin tuttu. 7.5 sterlin de kargo parasıydı. 
Toplam 14.5 sterlin, yani 50 lira civarı bir şey tuttu. 

Dusk Till Dawn palet, Raven ruj ve takma kirpik ise Halloween hediyesiydi. 

Ödemeyi Paypal ile yaptım. Kargonun gelmesi iki haftayı bulmadı. Kolinin üzerinde kozmetikle ilgili bir şey yazmıyordu, hatta gümrük formu yoktu nedense. 

Alışverişi yaptığımda kozmetik yazmayın lütfen desem de böyle bir şey yapamayacaklarını söylemişlerdi. Gelmez diye korktum ama sağ salim geldi. 

Yine de gümrükte kozmetik yasağı olduğundan risk mevcut. 

Bir paleti 30-40 liraya satan Instagram satıcılarının eline düşeceğime 50 liramı riske atarım :)

Ürünlerden ise far paletini kesinlikle öneririm. Allık idare eder. Ama bu rujlara bulaşmayın derim. Sürdüğüm gibi çizgi çizgi oluyor. 

Mua zaman zaman indirim veya kargo ücretsiz kampanyaları yapıyor. Mail listelerine üye olmanızı öneririm. 

Siz hiç Mua alışverişi yaptınız mı? Favori Mua ürününüz ne?



26 yorum :

  1. Cicilerini güle güle kullan canım, ben de Black Friday 'de alışveriş yapmıştım; hatta blogumda da yazdım. Aldıklarımdan Luxe Velvet Lip Lacquer 'ı deneyimleme şansım oldu, tek kelimeyle bayıldım. Kadife gibi duruyor <3 Instagramdaki satıcıların MUA gibi markaları orijinal sitelerinden 3-4 kat pahalı satmalarının mantığını anlayamıyorum. Dediğin gibi, risk almak en iyisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Sen de güle güle kullan :)

      Merak ettim şimdi. Bir daha alışveriş yaparsam bakarım ^_^ Çok abartılı fiyatlara satıyorlar. En güzeli kendin almak ^_^

      Sil
  2. Merhaba, pek konuyla ilgili bir yorum olmayacak ancak söylemeden edemedim yeni blog header tasarımına bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  3. canım güle güle kullan ürünlerini :D bende black friday indiriminden faydalanıp 29 kasımda alışveriş yaptım ama ürünlerim hala elime ulaşmadı, :/ yaklaşık 70 liralık bi alışveriş yapmıştım.. bundan sonra gelir mi bi fikrim yok, herkesin en çok on günde gelmiş neredeyse , umutsuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bence umudunu kesme. Black Friday gibi yoğun zamanlarda geç kargolayabiliyorlar siparişleri. Ya da belki Ptt bir köşede unutmuştur. Öyle şeyler de oluyor. Maalesef insaflarına kalmışız. Umarım en kısa zamanda gelir :)

      Sil
  4. Tatlım güzel gunlerde kullan . Ben de istedigim paletlerden birini almıstım bir sure once . Yazlık renkler oldugu icin kullanamadım ama daha :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sen de güle güle kullan. Ne kaldı ki bahara :P

      Sil
  5. Ben hiç alışveriş yapmadım Mua'dan ama paletlere bayıldım, fiyatlar da cidden çok uygunmuş, bana hep pahalı bir markaymış gibi geliyordu :)
    Aklımda bulunsun canım, dediğin gibi üye olacağım ben de.
    İyi günlerde kullan,
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç pahalı değil. Bizim kendi markalarımızdan bile ucuz aslında :)

      İndirimlerden haberdar olursun en azından.

      Teşekkür ederim,

      Sevgiler ^_^

      Sil
  6. canım merhaba kalp kalbe karşıymış inanırmısın :) günlerdir mua sitesinde gezinip duruyorum aklımda bir iki far paleti var ancak kargonun bedava olucağı zamanı beklemeye karar verdim ben de :) güle güle kullan aldıklarını sen de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de beklemelisin ücretsiz ya da Black Friday'de olduğu gibi uygun fiyata kargoyu.
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. çok güzel ve mantıklı bir alışveriş olmuş:)

    YanıtlaSil
  8. Far paletlerine bayıldım, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan :) sanırım kargo 30 euro gibi bir tutarda ücretsizdi. Sırf almış olmak için birşeyler almadım yoksa mua hep aklımda. Rujlarını özellikle almak istemiştim ama yorumun üzerine en fazla 1-2 renk alırım merakım kaçsın dimi :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) O tutar İngiltere ve İrlanda için geçerli her zaman. Yoksa bize ücretsiz değil maalesef. Kampanyaya denk getirmek lazım. Bence rujlar rezalet. Belki daha pahalıları güzeldir :)

      Sil
  10. güle güle kullan. Ben free shipping bulduğumda MUA'dan alışveriş yapıyorum mutlaka, aynen dediğin gibi İnstagram fiyatlarına inanamıyorum.Hiç sorun yaşamadım siparişlerimde. Undressed paleti elimden düşmüyor. Baked farları çok daha güzel. Fırçalarından da memnunum, fiyatlarına göre gayet iyiler. Ancak rujlarından hiç memnun değilim ben de, çok kuru geldi yapıları. Gloss'lar fena değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ücretsiz kargo ile neredeyse bedava oluyor ürünler. 15 liraya kocaman far paleti. Undressed paleti bende de var ve memnunum. Fırçalarına hiç bakmamıştım. Gloss da pek sevmiyorum ben :/

      Sil
  11. Kahverengi palete bayıldım. Oldum olası toprak tonlarını çok severim makyajda.
    Hepsini güle güle, keyifle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüyalarıma giriyordu, benim oldu sonunda. Ben de çok severim :)
      Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  12. Benim de gözüm üzerinde Muanın istediğim 3 paleti ve şu mat lacquerları var. İlk kargo indiriminde almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım TR'ye gönderimi durdurmuşlar :(

      Sil
  13. far paletlerine bayıldım. en yakın sürede almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TR'ye gönderimi durdurmuşlar diye duydum bugün :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...