Bobblehead Bunny

16 Aralık 2014

Mila D'opiz- Mila Natural Calming Mask


Lilakutu 3 yaşında ^_^ 3. yaşını Mila D'Opiz gibi bir markayı keşfederek kutluyoruz. 


Mila D'Opiz İsviçreli, dünyada dört bitki kök hücre teknolojisini kullanan tek kozmetik markasıymış. Ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmiyormuş. Bugün sizlerle paylaşacağım ürünü bir aydan fazladır kullandığım Natural Calming Mask'ı. 



Ürün hassas ve çabuk tahriş olan ciltlere uygun.  Bu maske hassas cildi sakinleştirip rahatlatan, yumuşak ve esnek tutan, parlak ve duru bir görünüm oluşturan bir ürün olma iddiasında. 

Ürünü haftada iki defa uyguladım. Ben Çarşamba ve Pazar uyguluyorum genelde maskelerimi. Bazen duşta uygulayıp zamandan da tasarruf ediyorum. Maskeyi cildimde 10 dakika beklettim ve bol su ile temizledim.


Cildim bazen aloe veraya tepki verebiliyor. Aloe veralı ürünlere hep mesafeli yaklaşırım o yüzden. Aloe vera aslında alerjiye iyi gelen bir şeyken bende zaman zaman alerji yapmasını ben de anlayamıyorum :D Ama bu ürün öyle bir etki yaratmadı. Cildimi gerçekten yumuşacık ve parlak yaptı. Yoğun nem verdiğini hissettim kullandığımda. Şu sıralar cildimde daha az sorunla karşılaşıyorum. 


İçeriği ise kötü değil, ama iyi de değil sanki. 

Ürünü Lila Kutu'dan edinebilirsiniz. İncelemek için tıktık. 


2 yorum :

  1. Ellerine saglik fistik, header cok guzel olmus :) ama yandaki butonlari tamamen kaldirmasaydin bence.
    bir de soru sorabilir miyim nasil yaptiginla ilgili :) menu barindaki yazilar var ya ana sayfa makyaj cilt bakimi falan diye. onlarin formati nasil yapiliyor? benimki hosuma gitmedi simdi bunu gorunce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ^_^ Aslında yandaki butonları kaldırmak istemedim. Ama akşam farklı bir şey denedim. Hiç beğenmedim, dana kadar oldu. Ben de yenisini yapana kadar kaldırdım. Kısa zamanda gelecek yenisi :)

      Onların formatı bloğun şablonunu değiştirince değişiyor. Renk, boyut ve yazı tipini de şablonu düzenlerken gelişmiş ayarlarda sekme metni ve sekme arka planı kısmından değişebilirsin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...