Bobblehead Bunny

22 Aralık 2014

Gosh Boombastic Maskara


Gosh Gratis'te Lansmanında hediye edilen ürünlerden biri de Boombastic maskaraydı. Bir süredir kullandığım maskarayla ilgili fikirlerimi paylaşayım dedim tabii ^_^


Ürünün plastik bir fırçası var. Ben böyle fırçaları daha çok seviyorum çünkü tek tek ayırma ve kıvırmada daha başarılı buluyorum. Benim maskaralardan beklentim de bu yönde olduğu için Boombastic maskaranın fırçasını beğendim.


Bu da daha yakından görüntüsü. 


Ben susayım gözlerim konuşsun :P Sol tarafta maskaranın uygulanmış hali, sağ ise çıplak gözlerim. Resmi Instagram hesabımdan aldım. Gördüğünüz gibi kıvırma ve ayırmada harika. İki kat sürerseniz hacim de sağlıyor biraz daha. Ama ben örümcek kirpik sevmediğim için tek kat uyguluyorum genelde. Resimde de tek kat maskara var. Ayrıca maalesef temizlemesi birazcık zor. 

Kısacası Gosh Boombastic maskarayı beğendim. Beklentileriniz benimle aynı yöndeyse sizin de beğeneceğinizi düşünüyorum. Gratis'e uğradığınızda Gosh standına uğramadan geçmeyin ^_^



4 yorum :

  1. Fırcasını gördüğüm anda merak etmiştim bu maskarayı. Yine aklıma dustu işte . Gercekten güzel duruyor tatlım.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde bulursan mutlaka bak :) Teşekkür ederim canım <3

      Sil
  2. Benim de gratise gidip elime alip alip biraktigim bir urundu, boyle bi posta ihtiyacim vardi, simdi gidip alabilirim artik ellerine saglik:) bu arada buralarda yeniyim, bloguma beklerim:)) http://beautynotesofillios.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) Umarım memnun kalırsın :) Hemen bakıyorum bloğuna ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...