Bobblehead Bunny

8 Aralık 2014

Fresh'n Soft Ürünleri


Geçtiğimiz haftalarda Fresh'n Soft'tan güzel bir paket aldım. Birkaç haftadır denediğime göre sizlerle paylaşabilirim düşüncelerimi ^_^


Pakette kuru/ hassas ve normal/ karma ciltler için makyaj temizleme mendilleri, disk pamuk, makyaj temizleme çubuğu ve ter emici yapraklar vardı.



İlk ürünümüz kuru ve hassas ciltler için olan makyaj temizleme mendili. Kokusunu ve verdiği yumuşaklığı sevdim. Yüz makyajını temizlemede başarılı. Gözde ise çok değil ama zor durumda idare edebilir. 


Hassas ciltler için olanla hemen hemen aynılar bence. Cildim karma ve hassas olduğu için ikisini de kullandım, bir sorun yaşamadım. Bu makyaj temizleme mendillerinin fiyatı 2.90'dı Cosmetica'da gördüğüm kadarıyla. Bu fiyata çok iyiler bence.


Fresh'n Soft makyaj temizleme çubuğunu ise daha önce de kullanmıştım. Pamukları yumuşacık. Makyaj hatalarını düzeltmek için çok iyi. Ben ojemi bozduğumda da kullanıyorum. İnternette fiyatı 3 lira civarında. Belki piyasada daha ucuzdur, bilmiyorum.


Makyaj temizleme pedi ise yumuşak, tam benim sevdiğim gibi. Yüzümü çizmeyen pamukları seviyorum. Ayrıca dağılmıyor da. İnternette 2 liraya gördüm. Nerede satıldığını görsem alacağım bundan birkaç paket.


Asetonsuz oje çıkarıcıyı ise asetonsuz ürünleri pek sevmeyen biri olarak maalesef sevemedim. Koyu renk ojelerde başarısız buldum. Daha açık renklerde idare eder. Yine de daha zararsız olsun diye asetonsuz oje çıkarıcı kullanıyorsanız bir şans verebilirsiniz. Tırnak etlerini kurutmuyor çünkü.


Son ürün ise ter emici yapraklar. Solda gördüğünüz gibi katlanma yeri var. Pamuk gibi yumuşacık. Sağdaki kağıtları çıkarıp giysinin koltuk altına gelecek şekilde yapıştırıyorsunuz. 5-6 saate değiştirmek gerekiyormuş. Çok pratik olmasa da önemli günlerde kurtarıcı olabilir. Siyah elbisemizin kol altları ter lekesi olsun istemeyiz değil mi ^_^

Kış olsa da bu ürünü de kullandım. Toplu taşıma- açık hava arasında mekik dokurken terleyip duruyoruz. Kıyafetimde ter lekesi yoktu, kıyafetimden ayrılmamıştı da. O yüzden memnun kaldım. Çok terlemediğimden sürekli kullanacağım bir ürün olmasa da özel günler için lazım bence. İnternette 6 liraya falan satılıyor.



4 yorum :

  1. Canım makyaj düzeltme çubuğu gerçekten çok işe yarıyor ter emici yapraklar ilginçmiş denemek isterim onu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çubukları ben de çok seviyorum :) İhtiyacın varsa bir şans verebilirsin :)

      Sil
  2. makyaj tmizleme mendili kullanmadım hiç daha önce ama böyle uygun bir fiyatsa şans verilebilir gerçekten. Yazdım bir kenara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uygun bence :) Umarım memnun kalırsın ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...