Bobblehead Bunny

12 Aralık 2014

Essence Dudak Kalemi- 12 Wish me a Rose


Essence dudak kalemlerini seviyorum. Daha önce de iki rengini yazmıştım. Okumak için (çok eski bir yazı, resimler leş biraz) tıktık. 


Seriye yeni bir renk eklediklerinde kayıtsız kalamadım. Rengi de hoşuma gidince aldım tabii. Yeni dedim ama aylar oldu :)


12 numaralı Wish me a Rose. 


Çok tatlı bir pembesi var. Hafif Barbie pembesi gibi ama biraz gül kurusuna dönüyor. 


Elimde duruşu bu şekilde. Dudağımda da çeksem iyi olurmuş da unuttum sanırım :(

Essence dudak kalemleri 3.5 liralık fiyatları, kolay sürümleri ve kalıcılıkları ile beğendiğim kalemler. Dudak balmı üzerine tüm dudağımda ruj olarak veya ruj altına baz olarak kullanıyorum. Herkese yakışacak bir rengi de vardır mutlaka, incelemenizi tavsiye ederim. 

Siz Essence dudak kalemleri hakkında ne düşünüyorsunuz?


4 yorum :

  1. essence'nin dudak kalemlerini çok begenıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Rengini çok beğendim şu an tatildeyim ama Ankaraya dönünce ilk işim bu kalemlere bakmak :) yazılarını çok beğenerek okuyorum, bana da bekleriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hemen bakıyorum ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...