Bobblehead Bunny

13 Aralık 2014

Born Pretty Store ile Tırnaklara Ay Savaşçısı Baskısı/ Sailor Moon Nail Stamp- BP-06


Herkese merhaba ^_^ Bugün sizlerle harika bir imaj diski paylaşacağım. Çocukken tam bir Ay Savaşçısı delisiydim. Born Pretty Store'da bu diski görünce dayanamadım ^_^

Hello everyone ^_^ Today I'm going to share a wonderful stamping plate with you! When I was a cild I was a huge fan of Sailor Moon. So when I saw this plate on Born Pretty Store I had to get it ^_^




Tırnaklarıma yıldızlı bir gece efekti yaratmak istedim. Bu zemini süngerle ve farklı renklerde ojelerle yaptım. Tabii ki yıldız etkisi yaratmak için biraz sim de ekledim ^_^

I tried to create starry night effect on my nails. To make this base nails I used sponge and different colors of nail polish. Of course I added some glitter to present stars ^_^


BP-06 kodlu disk bu. Üzerinde Ay Savaşçısı, yıldızlar, Smokinli Şovalye vb. var.

This is the BP-06 Stamp Plate. It has a Sailor Moon image, stars, Tuxedo (Takishido) Kamen symbol and others. 


Tırnaklarım Ay Savaşçısı deseninin tamamı için fazla küçüktü, ben de Usagi'yi Ay deseni olmadan koydum. Yıldızları, yıldızlı değneği ve Smokinli Şovalye simgesini de kullandım. Nasıl buldunuz?

My nails are not big enough for whole Sailor Moon, so I put Usagi without the Moon. I used stars, starry wand and Tuxedo Kamen Symbol too. Do you like it?




Ürünü siteden incelemek isterseniz tıktık. %10 indirim için ACEW10 kodunu kullanmayı unutmayın. Born Pretty Store'da ücretsiz kargo da mevcut ^.^

If you want to see this item on website click here. Don't forget to use ACEW10 code to get 10% off.  Born Pretty Store has worldwide free shipping too ^.^



10 yorum :

  1. küçükken bende ay savaşçısı izlerdim(hala arada izlerim) bu diske bayıldım.Mutlaka bakacağım seninkiler çok güzel olmuş ya :)

    YanıtlaSil
  2. Ay savaşçısı☺️ çok severdim hala da severim 😁

    YanıtlaSil
  3. Ben bunu çok beğendim! Diski almayı planlıyorum, çok güzel olmuş, ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim ^_^ Çok teşekkür ederim ^.^

      Sil
  4. daha cok nail art yapsan ya :) hatta maniswap falan yapsak bir ara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben nail arta çok vakit bulamıyorum :D Senle ortak çalışma yapmayı çok isterdim ama ah şu tembellik :D

      Sil
  5. Gunaydin siz onu nerden alyiz söylemisimsin bende ay savaşiçisini seviyorum oje çok güzelmüş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Born Pretty Store'da satılıyor. Yazıda link de var :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...