Bobblehead Bunny

4 Kasım 2014

The Balm Nude Dude Far Paleti


Çıktığı gibi olay yaratan The Balm paleti bugünkü konumuz. Nude Tude'u çok sevdiğim için Nude Dude çıktığında ilk alanlardan oldum. 

The Balm Nude Dude

Ambalajı her zamanki The Balm ambalajlarından. Nude Tude ile tek farkı resimlerin değişik olması. Bir de farların gramajları biraz daha düşük.

The Balm Nude Dude

Nude Dude içerisinde sıcak ve romantik renkler içeriyor. Pembe, bakır gibi renkler ağırlıkta sanki. 

The Balm Nude Dude

İlk altı renk. Benim favori farlarım genelde buradan. 

The Balm Nude Dude

Bu da son altı renk. Buradan da son iki hariç diğerlerini kullanıyorum. 

The Balm Nude Dude

Swatchlarken ise çok ters bir iş yapmışım. Paletin üst altısını ve alt altısını ayrı swatchlamışım. Kusura bakmayın biraz karışıksa. Yani sırayla Fearless, Flawless, Firm, Flirty, Friendly, Fierce.

The Balm Nude Dude

Burada da sırayla Fabulous, Faithful, Fit, Feitsy, Funny, Fine var. 

Farlar yumuşak. Biraz tozutuyorlar. Maalesef pigmentasyonlarını çok iyi bulmadım. Dandik farlar gibi değil tabii ama beklediğim kadar da değil ne yazık ki. Olmadı The Balm! 

Kalıcılıklarından ise memnun kaldım. Gözümde çizgilenme falan yapmadı.

The Balm Nude Dude

Bu da Instagram'da paylaştığım bir resim. Nasıl yaptığımı Instagram'dan kopyalıyorum. 

*****

"Göz kapağıma Flirty'i uyguladım. Crease bölgesinde ise Funny'i kullandım. Fearless'ı kaş altıma, Faithful'u göz pınarıma uyguladım. Friendly'i ise eyeliner gibi kullandım. Maskaram dün bahsettiğim Rimmel London Wonder'full. "

*****
Paleti Gratis'ten yüzde elli indirimle 30 liraya aldım. 

Siz The Balm'ın Nude Dude paletini denediniz mi? Pigmentasyonu hakkında ne düşünüyorsunuz? Favori The Balm paletiniz hangisi?



16 yorum :

  1. güle güle kullan tatlım harika bir palet ama malesef benim yok buyüzden pek bi yorum yapamiciğim :)

    YanıtlaSil
  2. Flirty palette çok güzel duruyor ama kolunda beklediğim rengi vermemiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Palet benim beklediğim gibi değil işte renk vermede :/

      Sil
  3. Aaa ben memnun kaldim pigmentasyonundan. baz ile kullandigim icin de olabilir tabi. Benim favori paletim kesinliklike Nude Dude . Renkleri tam benlik. Diger paletleri almadim direndim ama bu paleti ilk indirimde kaptim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baz ile kullansam da beklediğim verimi alamadım ben. Ama renklere diyecek bir şey yok :)

      Sil
  4. Elimde nudetude var diye buna pek elim gitmemişti açıkçası. İçinden sadece özel olarak flirty ve fit'i beğendim. Sanırım bu 2 renk için almayacağım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu rengi kullanmayacaksan hiç gerek yok ^_^

      Sil
  5. Çok yakışmış :)
    Ben hiç the balm paleti almadım elimde o kadar çok palet var ki israfa girmesin diye almıyorum ama bir kere tekli far almıştım gayet memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Aslında en doğrusunu yapıyorsun. Biz de The Balm ne çıkarsa koşup alıyoruz :D

      Sil
  6. fenaaaaa.... hiç far sürmemişsin gibi oluyor o kadar nude :)düd yani :)....... hiç yorum yazılmasını beklemeden ilk indirimde kaçırılmasın bu fırsat aşkıyla aldım:( ....öyle aldım beğenmedim diyenlerden değilim paşa paşa kullanıyorum :)ben en çok "feisty" yi beğendim palette....."fine" ı da kaşlarıma uyguluyorum....yavaş yavaş kullanma aşkıyla fearless i de kullanırım bu gidişle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Beğenmene sevindim :) Feitsy ve Fine'ı ben de beğeniyorum ^_^

      Sil
  7. Elimde o kadar çok far paleti var ki The Balm'a sıra gelmedi Sana çok yakışmış. Blogunu takibe aldım. Benim bloguma da beklerim henüz çok yeni 4 günlük bir blog http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbet sıra gelir, teşekkür ederim :)
      Hemen inceliyorum :)

      Sil
  8. Merhaba, bu far paletini her gördüğümde içim sızlıyor çünkü ihtiyacım yok diye inat edip elime almışken bıraktım.Gratis indirim yaptığında hemen alacağım. Bu arada blogunuza üye oldum, ben de blogumu yeni açtım. Uğrarsanız çok mutlu olurum. Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, beğendiyseniz alın tabii :) Umarım beğenirsiniz. Hemen inceliyorum. Teşekkürler ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...