Bobblehead Bunny

26 Kasım 2014

Sephora Super Cleansing Trio- Makyaj Temizleme Seti


Sephora'da bu seti indirimde görünce dayanamayıp almıştım. Düşüncelerimi paylaşayım ki almak isteyenlere faydalı olsun dedim ^_^


Setin içerisinde suya dayanıklı göz makyajı temizleyicisi, makyaj temizleme sütü ve rahatlatıcı tonik bulunuyor. 


Setin asıl ederi 42 liraymış ama indirimde 14.90'a aldım ben. 42 lira hayatta etmeyeceğini düşünüyorum. Ürünler 50 ml sonuçta, çok kısa sürede bitiyorlar. 


İçerikleri hiç iyi değil maalesef. 


Tek tek ürünlerden bahsetmem gerekirse:

Suya Dayanıklı Göz Makyajı Temizleyicisi- İdare eder bir ürün. Maalesef bazı maskaralarımı temizlemekte zorlandı.

Makyaj Temizleme Sütü- Süt formunda ürünleri sevmiyorum ben. Ama cilt makyajını güzel temizliyor. Gözde aynı başarıyı sağlayamıyor.

Rahatlatıcı Tonik- Set içerisinde en sevdiğim ürün oldu. Tam boyunu almak isteyebilirim. Yüzümü yıkama jeli ile temizledikten sonra kullanıyorum. Cildimi yumuşacık yapıyor.

Kısacası denediğime mutlu olsam da çoğunluğu beni mutlu etmeyen bir set oldu. Ama sayesinde güzel bir tonik keşfettim. Seyahate götürme amacıyla veya benim gibi denemek için alınabilir ama çok elzem bir şey değil :)

Siz bu ürünleri denediniz mi?


12 yorum :

  1. Ben almaya gittiğimde kalmamıştı bu set ama sanırım birşey kaybetmemişim :))
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaybetmemişsiniz bence :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. be de almıştım ama daha açamadım bile :-))

    YanıtlaSil
  3. Alsam mı diye çok düşündüm sonra vazgeçtim :) belki bende tonik alabilirim senin tavsiyenle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tonikten memnunum ben. Karma cildim var :)

      Sil
  4. en de alsammı almasammı kararsızım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece üçte birini beğendim ben. Değmez gibi geldi bana ama sen bilirsin :)

      Sil
  5. Merhaba,tonigi gercekten guzeldi..Yuzumde alerjik reaksiyon gostermeyen nadir urunlerdendi.Bende bir kac gune kadar blogumda Sephoranin cilt bakim urunleriyle ilgili bir yazi paylasacagim... Okumak isterseniz blogumun linkini birakiyorum...Sevgiler :) http://bellafiumee.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de alerjik reaksiyon göstermedi :) Hemen inceliyorum. Teşekkürler :)

      Sil
  6. Mimledim sizi :) http://bellafiumee.blogspot.com.tr/2014/12/mimlendim.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...