Bobblehead Bunny

17 Kasım 2014

Gratis Gosh Lansmanı #goshgratiste


Geçtiğimiz haftalarda Gratis'in Nişantaşı Hardal Cafe'de düzenlediği lansmana katıldım. Gosh iki ay kadar önce ülkemize gelen Danimarkalı bir marka. İlk geldiğinde ilgimi çekmese de tanımak için bir şans vermek istedim. 


Gosh ürünlerini hayvanlar üzerinde test etmiyor. Şu an sadece makyaj ürünleri satışta ama gelecekte diğer ürün grupları da gelecekmiş. Sitelerinden incelediğim kadarıyla saç, cilt ve vücut grupları da varmış. Merakla bekliyoruz ^_^


Lansmana güzel bir yemekle başladık. Hardal Cafe bizi çok güzel ağırladı. 


Sonra ürünleri incelemeye geçtik. İstediğimizi rahatça karıştırabileceğimiz bir masa vardı. Ürünleri rahat rahat deneyebildik. Benim ilgimi çeken rujları, kalem farları ve pudraları oldu. Bir sonraki indirimde özellikle rujlarından almak istiyorum. 


 Gosh Mineral Pudra da ilgimi çekti. Yapısı yumuşacıktı. 


Kısacası kozmetikler içerisinde çok güzel bir akşam geçirdik. Ülkemize yeni gelen bir markayı daha yakından tanıma şansına eriştik. Markaya karşı olan ön yargımı yıkma şansı buldum. Umuyorum ki gelecekte Gosh'ı tanıdıkça size de daha iyi anlatabileceğim. 

Gratis'e daveti ve ilgisi için teşekkür ederim. Umarım gelecekte bizi başka markalarla da buluşturur. Etkinlikle ilgili daha fazla resim için Instagram'da #goshgratiste hashtagini inceleyebilirsiniz ^_^

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...