Bobblehead Bunny

19 Kasım 2014

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu


Geçtiğimiz aylarda Garnier bizleri Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'yla tanıştırdı. Ben de deneyimlerimi aktarmak istedim. 

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Ürün 400 ml. Uzun süre gidecek bir boyutta. Yüz, göz ve dudak makyajını temizlemek mümkün. 

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

En bilinen misel solüsyon Bioderma H2O Misel Solüsyon olduğu için onunla karşılaştıracağım. 

Bioderma'nın içerik listesi sanırım bir tık daha masum. 

Ürünü Bioderma ile aynı şekilde kullanıyorum. O yüzden o yazımdan aynen kopyalıyorum kullanma şeklimi. 

-İlk önce iki adet disk pamuğu çok fazla ıslatmadan ürünü döküyorum.

-Bu iki pamuğu gözlerimin üzerine koyuyorum.
-En az 30 saniye bekletiyorum.
-Sonra kirpik diplerime hafifçe bastıra bastıra (hırpalamadan) aşağı doğru hareketlerle makyajımı temizliyorum.
-Pamukları aldığımda göz makyajım neredeyse tamamen çıkmış oluyor.
-Sonra 2 disk pamuğu daha ıslatıp cilt makyajımı temizliyorum.
-Son 2 disk pamukla ise cildimde kalanı (ki pek bir şey kalmamış oluyor) temizleyip göz makyajımın da son rötuşlarını yapıyorum. İlk etaptan sonra kirpik diplerime rimel akmış oluyor genelde, onu da temizleyince bütün makyajımı temizlemiş oluyorum.

-Genelde dudak makyajımı gün içinde yiyerek bitiriyorum ama varsa onu da siliyorum tabii. 

Sonucun ile Bioderma ile benzer olduğunu düşünüyorum. Ama Bioderma biraz daha iyi. Bioderma'daki dudak makyajı silerken gelen acımsı tat ise bunda yok. 

Bioderma'nın iki 500 mllik şişesi 50-55 liraya satılıyor. 
Garnier'in bir 400 ml şişesi 15-20 lira falan sanırım. İndirimde çok uyguna bulunabiliyor. 

Bioderma'ya fazla para dökmek istemiyorsanız Garnier'in iyi bir muadil olduğunu düşünüyorum. 

Siz "Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu"nu denediniz mi? Düşünceleriniz neler?


14 yorum :

  1. Bioderma kullanmadığım için karşılaştıramam ama bu üründen memnunum sanırım. ama rimelli göz makyajlarımı direk bununla silmek yerine önce amie'nin göz makyaj temizleyicisiyle silip, sonra bununla tüm yüzümü siliyorum. sonra da yüzümü duruluyorum suyla. en son verdiği his pek hoşuma gitmiyor çünkü. biodermanın son hissi de aynı mı? anlatabildim mi acaba sormak istediğimi? =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amie'yi merak ediyorum ben de ^_^ Garnier'i duruluyorum ben de. Ama Bioderma'yı tonik olarak kullanıyordum. Verdiği his rahatsız edici değil Garnier gibi :)

      Sil
    2. Hmm, o zaman yine de bir denemek lazım Bioderma'yı. Bi indirim yakalayabilirsem inşallah :)

      Sil
    3. İndirimde çok uyguna bulunabiliyor :)

      Sil
  2. Canım, ben memnun kaldım bu üründen. Hem fiyatı da uygun, hem 400 ml bence süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatına göre iyi ama ben Bioderma'dan memnundum ^_^

      Sil
    2. Biodermayi denemefırsatım olmadı, ne yazık ki. Bu yüzden yorum yapayacağım ama kullanan herkes ayılıyor bayılıyor bu Biodermadan. Neymişsın sen, Bioderma?! :)))

      Sil
    3. Denersen seversin umarım sen de Bioderma'yı ^_^

      Sil
  3. tatlımmm seni takip etmediğimi farkettim takipteyim bende beklerim :)) öperim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ^_^ Ben de takipledim <3

      Sil
  4. Cilt makyajımda bu ürünü kullanıyorum bende temizlemesinden gayet memnunum :) Ama göz makyajım için birkaç kere denedim sabırsız olmamdan dolayı sanırım pek başarılı bulmadım. Garnierin çift fazlısını kullanıyorum hemencecik çıkıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef biraz uğraştırıyor gözde. Çift fazlıyı merak ediyorum ^_^

      Sil
  5. harika bir ürün kesinlikle

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...