Bobblehead Bunny

14 Kasım 2014

Eklips Makyaj Süngeri


Makyajınız daha doğal dursun ister misiniz? Cevap evetse çare Eklips Makyaj Süngeri! Kendisi Beauty Blender'ın uygun fiyatlı bir muadili. Tabii ki aynısı değildir, ama yine de çok para saçmak istemeyenlerin kurtarıcısı olabilir ^_^

Eklips Makyaj Süngeri

Gratis mağazalarında böyle kutularda satılıyor. Fırça, törpü gibi ürünlerin olduğu kısımda bulabilirsiniz. 

Eklips Makyaj Süngeri

"Makyaj süngerinden farkı ne?" diyorsanız...

Eklips Makyaj Süngeri

Islak olarak kullanılması! Kullanmadan önce süngerimizi hafifçe ıslatıyoruz. Sünger biraz şişiyor. Islatmamamızın sebebinin de süngerin daha az ürün emmesini sağlamak ve daha doğal bir görüntü bırakmak olduğunu sanıyorum. 

Eklips Makyaj Süngeri

Ben tombul ucunu BB krem uygulamada, daha ince ucunu ise kapatıcı uygulamada kullanıyorum. BB krem ve kapatıcı uçlarını karıştırmayı sevmiyorum. Siz isterseniz ince ucu girintili -burun gibi- bölgelerinizde kullanabilirsiniz.

Sünger BB kremi çok güzel uyguluyor. Kapatıcıyı da. Ürünü bütün yüze dağıtmada bir harika. Ayrıca bu süngerle yüzünüzde makyaj kalıp gibi durmuyor. Daha doğal, yok gibi görünüyor. Ama bu kullandığınız ürünün kapatıcılığını azaltıyor maalesef.

Eklips makyaj süngerinin sevdiğim yönleri kesinlikle doğal bir görüntü sunması ve ürünü eşit dağıtması oldu. Sevmediğim yanları ise kapatıcılık istediğimde bunu tam verememesi ve süngerin kolay kurumaması oldu. Sık sık değişilmesi gerektiğini düşünüyorum kurumaması yüzünden. Ayrıca ürünü emiyor biraz. Ama ben bir ürünü bir yıl da geçse bitiremediğimden sorun etmedim :)

Eklips Makyaj Süngeri Gratis'lerde 4.5 lira gibi bir fiyata satılıyor. Uygun fiyata böyle bir ürün arıyorsanız tavsiye edebilirim.

Siz bu süngeri denediniz mi? Düşünceleriniz neler?


2 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...