Bobblehead Bunny

25 Kasım 2014

Dirty Works Stop Puffy Eyes Göz Kremi


Son birkaç haftadır vize yoğunluğundan bloğa yazma fırsatım olmamıştı. Aslında normalde aksatmam biliyorsunuz ama bu sefer biraz moral bozukluğundan önceden hazır etmedim yazıları. Blog akışında aksama oldu. Bugünden itibaren dönüyorum. Daha çok inceleme yazısı sizlerle olacak. Pazartesileri yazdığım bilgilendirici yazılara da devam edeceğim ^_^


Göz kremim bitmek üzere olunca ve Gratis'te de indirim görünce Dirty Works'ün bu kremine bir şans vermek istedim.


Ambalajını sevdim. Tüplü ambalajları seviyorum.


Çok hafif bir yapısı var. Hatta öyle ki fazla nem istemeyen göz altlarımda bile yetersiz buluyorum. 


İçeriği pek iyi değil. Kokusu aynı Dirty Works Aydınlatıcı Maske gibi. Onun gibi bundan da tiksindim. 

Kısacası ne kokusunu, ne nemlendirmesini ne de içeriğini sevdim. Sevdiğim bir yanı olmadı hiç. İdareten kullanıyorum. Bitince yenisini almam. 

İndirimde 7.5 liraya almıştım Gratis'ten. 

Siz bu ürünü denediniz mi? Dirty Works'ün hangi ürünlerinden memnunsunuz?





18 yorum :

  1. bende de göz altında yağ bezesi yaptı bu ürün. doktora gittim üründen olmuş olabilir dedi attım çöpe, bitirmedim bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bende de yağ bezesi yapmaz. Geçmiş olsun :(

      Sil
    2. bu arada yeni keşfettim blogunu hemen takibe aldım. gerçekten yazıların gayet iyi. açık anlatımlı ve net, dobra dobra. başarılar diliyorum =)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Böyle şeyler duyunca daha çok yazasım geliyor ^_^ Çok teşekkürler <3

      Sil
  2. ben dirty works'un allik fircasini sevdim :) henuz yikamadim, o yuzden dokulur mu bilmiyorum ama yumusak olmasi hosuma gitti ;)

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünü kullanıyorum gerçekten hiç bir şekilde memnun kalmadım göz altlarıma sürdüğüm halde gözlerimi yakıyor ama çöpe de atmak istemediğim için mecbur bitene kadar kullanacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uymuyorsa kullanma bence gözlerine yazık :(

      Sil
  4. Ben de nemlendirici yüz maskesini almıştım ama dediğin gibi kokusu yüzünden ikinciye kullanamadım bile. Bildiğin rahatsız ediyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok kötü kokusuu. C vitaminli de öyle :/

      Sil
  5. Tatlım ben de kullanıyordum onceden . Cok hafif yapısı bahar ve yaz aylarında yeterli geliyordu ama daha sonra goz cevrem iyice kurudugu icin yeteri gelmesi mumkun değildi. Su an Kiehl's kullanıyorum ve cok cok memnunum. Denemeni oneririm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma yazdım. Kiehls görürsem tester isteyeyim. Teşekkürler ^-^

      Sil
  6. Alsam mı almasam mı olmuştum iyi ki almamışım :)

    YanıtlaSil
  7. Aman iyi ki almamışım bu kremi!
    Bu arada seni mimledim, canım. Yaparsan sevinirim:
    http://kariyeryapblogyaz.blogspot.com.tr/2014/11/mim-me-time-kendime-ayrdgm-zaman.html

    YanıtlaSil
  8. Bir süredir blogunuzu takip ediyorum yazılarınız ve ürünlerle ilgili açıklamalarınız çok başarılı çok beğeniyorum öyleki bu ürünü geçenlerde bende gördüm alıp almamak arasında kararsız kalmıştım elimdeki ürün bitince alırım diye ertelemiştim iyikide ertelemişim yazınızdanve yorumlardan sonra vazgeçtim tskederim emeğiniz için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle güzel sözleriniz için teşekkür ederim :) Almaya değer değil gerçekten iyi ki almamışsınız :) Rica ederim ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...