Bobblehead Bunny

1 Kasım 2014

Alışveriş-31- Gratis İndirimi, Douglas, Watsons, Yves Rocher, Kamelya


Herkese merhaba! 

Instagram'da paylaştığım alışverişlerimi toplayıp bir alışveriş yazısı yazayım dedim. Böylece hepsi bir arada oluyor. Ben de ne kadar saçmaladığımı/abarttığımı görme şansına erişiyorum. Hadi hep beraber bakalım mı ^_^



Sephora'dan bu seti aldım. 




O sıralarda Gratis  bayram indirimi yaptı. Ben de kayıtsız kalamadım. Çoğunlukla ihtiyaç odaklı oldu. 

%50 indirim ile

Far paleti 30
Saç boyası 5.25
Essence allık 4.60
Essence Far 2.90
Bebek Şampuanı 2.50
Wilkinson Jilet 4.50
Dirty Works göz kremi 8.90
Amie yüz yıkama jeli 12.50


Sonra doğum günü ayım olduğu için Yves Rocher alışverişi yaptım. 

Duş jellerinin ikisi 10.90 (1 alana 1 hediye)
Monoi de Tahiti Yağ 16.90 (%50)
Portakallı duş jeli hediye. 


Sonra Wet n Wild indirimi yaptı Gratis. Ben de yine yolunu tuttum. 

Garnier BB krem 10 küsürdü. 
Comfort Zone 12 falandı. 
Ruj 6 liraydı sanırım. 
Asetonlar 2 küsür, defter de 3 lira falandı. 


Bu iki lens solüsyonunu Kamelya.com'dan aldım. Kargo ve kapıda ödeme ile beraber 33 liraya geldiler. Tester da koymuşlardı pakete.


Buradakiler de çoğunlukla Douglas'ta hala devam eden indirimden. 

Art Deco Far- 11.50 (%50)
Nyx Allık- 13
Nyx Palet-15
Nyx Kalem Far- 8 lira
Oje Kompedan'dan, Fırça Selin'in hediyesi. 


Gratis İndirim Alışverişi (Hala devam eden)

%50 kılığında %46 indirim :) Ben %50lerini hatırlıyorum, öyle yazacağım. Ama yarı fiyatına denk gelmeyecek aldıklarınız, aklınızda olsun. 

Real Techniques Powder Brush- 42
The Balm Autobalm California- 15
Wet n Wild Dark Wine- 3.25
Wet n Wild Sugar Plum Fairy- 5


Pastel ojelerin ikisi 2.85
China Glaze ojeler ikili set halinde alındı. Dördü 17.90.


Benri Bebek Pamuğu 3 küsür. 
Benri Islak Mendil 1 lira
Crystal Deodorant- 6 lira
Giovanni Saç Maskesi- 7 falandı sanırım.


Buradakilerin fiyatından hiç emin değilim. Ama 2-3 civarıydı her biri. 


Bunu Watsons'dan %40 indirimle 10 liraya aldım. 

Bir de MUA alışverişim var ama ona ayrı bir yazı yazmak istiyorum ^_^

Umarım severek okumuşsunuzdur. Herkes güle güle kullansın indirim ganimetlerini ^_^

Siz neler aldınız? İndirimde bulamadıklarınız oldu mu?



6 yorum :

  1. Nice picks!

    Check out my new post Here!!!

    YanıtlaSil
  2. Canımcım hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi hayırlı olsun güle güle kullan. Ben de Watsons indiriminden deli gibi alışveriş yapınca Gratis'in hemen ertesi günkü atağından geride kaldım malesef limitleri tüketmiştim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^_^ Şu indirimleri bir arada yapsalar ya istediğimizi seçsek :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...